Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Tekrum Marketing Plan for Malaysia

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Tekrum Marketing Plan for Malaysia Carmen Nowak
Codul Libristo: 01631561
Editura Grin Publishing, aprilie 2010
Scholarly Research Paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate... Descrierea completă
? points 135 b
271 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Pattern Formation Rebecca Hoyle / Copertă tare
common.buy 924 lei
Vater Antonina Kostretska / Carte broșată
common.buy 208 lei
E-Commerce Usage by the SMEs in Northern Malaysia Voon Kiong Liew / Carte broșată
common.buy 290 lei
Uncovering International Backpackers to Malaysia Tze Ian Lee / Carte broșată
common.buy 290 lei
Donovan Pasha, and Some People of Egypt - Volume 2 Gilbert Parker / Carte broșată
common.buy 100 lei
Fable as Literature Harold John Blackham / Copertă tare
common.buy 1.211 lei

Scholarly Research Paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: A (1,5), Anglia Ruskin University, course: International Marketing, language: English, abstract: I. ContentII. List of Tables III. List of FiguresIV. List of Abbreviation1. Introduction & Mission Statement1.1. Introduction1.2. Mission Statement2. Current Market Position (Internal Audit) 2.1. Product2.2. Place2.3. Price2.4. Promotion3. Market Overview (External Audit)3.1. General Market Overview3.2. Information about Malaysia3.3. Asia-Pacific Market Value3.4. Asia-Pacific Market Volume3.5. Market Segmentation3.6. Market Share3.7. Competitors in Malaysia 3.8. Distribution3.9. Market Value Forecast3.10. Market Volume Forecast3.11. Flavour Preference Asia3.12. Western Products & Quality Products in Malaysia3.13. PESTEL-Analysis of Malaysian Market3.14. Porter s Five Forces of the Malay Biscuit Market4. SWOT Analysis4.1. Strengths and Weaknesses of Tekrum4.2. Threats and Opportunities of Tekrum 4.3. SWOT-Analysis of Tekrum4.4. Key Issues and Opportunities for Tekrum4.5. SWOT Analysis of Kraft Foods4.6. SWOT Analysis of Munchy s5. Assumptions6. Marketing Objectives7. Strategy7.1. Brief description of Strategy7.2. Target Markets7.3. Positioning Statement7.4. Branding Strategy 7.5. Product strategy7.6. Pricing strategy7.7. Place Strategy7.8. Promotional Strategy8. Estimated Costs Year 19. Control & Evaluation V. BibliographyVI. Appendix

Informații despre carte

Titlu complet Tekrum Marketing Plan for Malaysia
Autor Carmen Nowak
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 64
EAN 9783640584468
ISBN 3640584465
Codul Libristo 01631561
Editura Grin Publishing
Greutatea 95
Dimensiuni 148 x 210 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo