Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Técnicas de investigación de mercados

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte Técnicas de investigación de mercados María Pérez Marques
Codul Libristo: 13202268
Editura RC Libros, noiembrie 2014
La investigación de mercados se encarga de recopilar, registrar y analizar sistemáticamente todos lo... Descrierea completă
? points 87 b
173 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Copywriter's Handbook, The (4th Edition) Robert W. Bly / Carte broșată
common.buy 83 lei
top
Ceramic Transfer Printing Kevin Petrie / Carte broșată
common.buy 176 lei
top
Mermaid Saga Collector's Edition, Vol. 1 Rumiko Takahashi / Carte broșată
common.buy 106 lei
top
So. Many. Stickers. Workman Publishing / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Korean Visual Dictionary Collins Dictionaries / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Near Witch V. E. Schwab / Copertă tare
common.buy 89 lei
Daughter of the Moon Goddess Sue Lynn Tan / Copertă tare
common.buy 98 lei
Way to Happiness Fulton J. Sheen / Carte broșată
common.buy 45 lei
Quintessential Quintuplets 13 / Carte broșată
common.buy 50 lei
Starman Tarot Kit Davide De Angelis / Cărți
common.buy 166 lei
Something Deeply Hidden Sean Carroll / Copertă tare
common.buy 108 lei
Utopia Saint Thomas More / Copertă tare
common.buy 81 lei
EPSO CAST Administration / Human Resources Jose Maria Franco Reverte / Carte broșată
common.buy 141 lei

La investigación de mercados se encarga de recopilar, registrar y analizar sistemáticamente todos los datos relacionados con los problemas en la comercialización de bienes y servicios, lo que permite plasmar la realidad de una forma clara y simplificada, de manera que facilite su análisis a los decisores. Todo ello se realiza a través de técnicas específicas que permiten analizar los gustos en los consumidores, sus actitudes frente a los productos y las empresas, y los motivos que les llevan a tomar decisiones de compra. Las técnicas de análisis de datos para la investigación comercial que constituyen el contenido de este libro son las siguientes: Técnicas de recopilación y análisis exploratorio de la información. Técnicas de análisis multivariante de datos. Técnicas aplicables en la investigación comercial: reducción de la dimensión, análisis de correspondencias, escalamiento, técnicas de segmentación y análisis conjunto. Cada técnica se ilustra con ejemplos prácticos resueltos con el software más adecuado y simultáneamente se presentan los conceptos metodológicos que fundamentan su aplicación. Estas técnicas ayudan a organizar la manera de recopilar la información, procesarla y almacenarla para poder utilizarla con las herramientas adecuadas cuando se necesite, lo que conduce a la creación de un sistema de información de marketing.

Informații despre carte

Titlu complet Técnicas de investigación de mercados
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 400
EAN 9788494305542
ISBN 8494305549
Codul Libristo 13202268
Editura RC Libros
Greutatea 459
Dimensiuni 170 x 230
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo