Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Teaching Writing as a Second Language

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Teaching Writing as a Second Language Alice S. Horning
Codul Libristo: 06382365
Classrooms filled with glassy-eyed students provide an experiential base for Alice S. Horning's new... Descrierea completă
? points 169 b
340 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Encyclopedia of Ailments and Diseases Jacques Martel / Carte broșată
common.buy 155 lei
top
Identity Designed David Airey / Copertă tare
common.buy 193 lei
top
Star Wars: Darth Maul Cullen Bunn / Carte broșată
common.buy 78 lei
top
Romantic Country: The Second Tale Eriy / Carte broșată
common.buy 87 lei
top
Spring Ali Smith / Carte broșată
common.buy 52 lei
top
Late to the Party / Carte broșată
common.buy 51 lei
The Short Story of Art Susie Hodge / Carte broșată
common.buy 91 lei
These Hollow Vows / Carte broșată
common.buy 50 lei
Radical Focus Christina R Wodtke / Carte broșată
common.buy 112 lei
James Joyce's Ulysses S. Gilbert / Carte broșată
common.buy 76 lei
French Chateau Style Catherine Scotto / Copertă tare
common.buy 231 lei
Art of Aardman Aardman Animations / Copertă tare
common.buy 106 lei
Make Your Own Dress Patterns Adele P Margolis / Carte broșată
common.buy 103 lei
Algorithmic Leader Mike Walsh / Copertă tare
common.buy 110 lei
Release Lucy Christopher / Carte broșată
common.buy 65 lei
Mobile Applications Development Tarkeshwar Barua / Carte broșată
common.buy 290 lei

Classrooms filled with glassy-eyed students provide an experiential base for Alice S. Horning's new com-prehensive theory about basic writers. Horning explores the theory of writing acquisi-tion in detail. Her examination of spoken and writ-ten language and redundancy give a theoretical base to her argument that academic discourse is a sepa-rate linguistic system characterized by particular psycholinguistic features. She proposes that basic writ-ers learn to write as other learners master a second language because for them, academic written Eng-lish is a whole new language. She explores the many connections to be found in second language acquisition research to the teaching and learning of writing and gives special attention to the interlanguage hypothesis, pidginization theory, and the Monitor theory. She also addresses the role of affective factors (feelings, attitudes, emotions, and motivation) in the success or failure of writing students.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo