Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Teacher Written Feedback and Revision Strategy in EFL Writing Process

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Teacher Written Feedback and Revision Strategy in EFL Writing Process Chiung-Wei Huang
Codul Libristo: 06827485
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
Most students rely on teacher written feedback to revise their writing. Teacher written feedback is... Descrierea completă
? points 124 b
263 lei -4 %
250 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Lao-Tzu: Te-Tao Ching Lao Tzu / Carte broșată
common.buy 94 lei
Gutniska Urkunder Carl Sve / Carte broșată
common.buy 90 lei
Laboratory Data and Patient Care P. Kerkhof / Carte broșată
common.buy 640 lei
Die Förderung des Bewegungsverhaltens in Kärnten Patricia Banfield-Mumb-Mühlhaim / Carte broșată
common.buy 250 lei
Latin American Philosophy for the 21st Century Jorge J. E. Gracia / Carte broșată
common.buy 143 lei
Patient Frau Anselm Eder / Carte broșată
common.buy 497 lei
Metodos matematicos para sistemas bioinspirados Alberto Arteta / Carte broșată
common.buy 290 lei
Hanle Effect and Level-Crossing Spectroscopy Giovanni Moruzzi / Carte broșată
common.buy 324 lei

Most students rely on teacher written feedback to revise their writing. Teacher written feedback is the major way to respond students' writing. The importance of writing skill cannot be overemphasized because of student evaluations of their writing at school or in workplace. To enhance writing skills of students, this book explores four parts. The first part asks what kind of revision strategy do student use most (compensation, memory, cognitive, social, affective or metacognitive). The second part talks about the characteristics of teacher commentary and how they influence students' revision. The third part is based on high school students' perceptions of teacher written feedback. The fourth part shows what kinds of teacher written feedback do high school students perceive as the most and the least helpful.

Informații despre carte

Titlu complet Teacher Written Feedback and Revision Strategy in EFL Writing Process
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 96
EAN 9783639193985
Codul Libristo 06827485
Greutatea 144
Dimensiuni 150 x 220 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo