Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Targeted Advertising Unintended Effects

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Targeted Advertising Unintended Effects Ernest Cyril De Run
Codul Libristo: 06815496
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., iulie 2008
Although, advertising has been a major area of study in marketing, limited research investigating th... Descrierea completă
? points 173 b
348 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ästhetischer Absolutismus und politische Vernunft Bernhard Lypp / Carte broșată
common.buy 90 lei
Dictionary of Jicarilla Apache Matilda Martinez / Copertă tare
common.buy 782 lei
Social Capital, Caste Dominance and Panchayat Performance Santosh Kumar Tripathi / Carte broșată
common.buy 348 lei
Toward Wisdom Copthorne Macdonald / Carte broșată
common.buy 78 lei
Family of Poets Sandy Hill / Carte broșată
common.buy 65 lei
Mutilators Robert L Foster / Carte broșată
common.buy 121 lei
curând
Underlife Adept Omnibus Robert Finn / Carte broșată
common.buy 46 lei
Robust Nonlinear Controller Design Mohammad Sadraey / Carte broșată
common.buy 400 lei
State of 'The Union' Sandra Schroer / Carte broșată
common.buy 329 lei
Try Again Book 6 Joseph Loturco / Carte broșată
common.buy 95 lei
Impacto Social En La Formacion de Docentes Enrique Ravelo / Carte broșată
common.buy 290 lei
Strengthening national food control systems Marlynne Hopper / Carte broșată
common.buy 110 lei
Romans Douglas J. Moo / Copertă tare
common.buy 211 lei

Although, advertising has been a major area of study in marketing, limited research investigating the unintended effects of targeted advertising beyond social and moral issues has been conducted. This research contributes to the current body of knowledge by examining the unintended effects of ethnically targeted advertising on ethnic groups that are not targeted, but who are still likely to see the advertising. The research also develops a holistic model for measuring the effects of targeted advertising using four variables; emotions, attitude to the advertisement, attitude to the company and behavioral intentions. The conceptual basis of the model is accommodation theory, which allows for different levels of targeting based on the language mix used in advertisements. The model was tested on three different ethnic groups in Malaysia, namely the Malays, Chinese, and Iban.

Informații despre carte

Titlu complet Targeted Advertising Unintended Effects
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 132
EAN 9783639061000
ISBN 3639061004
Codul Libristo 06815496
Greutatea 186
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo