Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Superpromoter

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Superpromoter Rijn Vogelaar
Codul Libristo: 04040343
Editura PALGRAVE MACMILLAN, decembrie 2010
Superpromoters personify the power of enthusiasm. They spontaneously share their enthusiasm about pr... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


LiveStrong The Lance Armstrong Foundation / Carte broșată
common.buy 58 lei
Grandma's Quilt Zach Patberg / Carte broșată
common.buy 119 lei
Inferring Frank Schaffer Publications / Carte broșată
common.buy 27 lei
Chymische Schriften Arnaldus von Villanova / Copertă tare
common.buy 154 lei
Daddy Do My Hair? Tola Okogwu / Carte broșată
common.buy 42 lei
curând
Millport and the Cumbraes Martin Bellamy / Carte broșată
common.buy 78 lei
BE Book Mynoo Blackbyrn / Carte broșată
common.buy 146 lei
Ein Sommer in Prag Katja Weitzenböck / DVD
common.buy 83 lei
curând
Safeguarding Children in Primary Health Care Julie Taylor / Carte broșată
common.buy 183 lei
law of ritualism John Henry Hopkins / Carte broșată
common.buy 121 lei
Hardboiled Horror Jonathan Maberry / Copertă tare
common.buy 193 lei

Superpromoters personify the power of enthusiasm. They spontaneously share their enthusiasm about products, brands and companies and influence other people by doing so. Their infectious enthusiasm is vital to the success of any business. It's the battle between them and their alter ego, the antipromoter, which decides if the reputation of brands are built or broken. They not only affect sales growth, but also innovation and employee motivation. Superpromoters are the driving force behind the success of every company, so one would assume that employees and management are very familiar with them. The reality is that most organizations suffer from a severe case of superpromoter blindess. The focus is on analyzing why products fail and the negative consumer feedback, rather than optimizing the potential of enthusiastic loyal customers. In a world were social media is becoming more and more dominant it is all the more important to understand how the superpromter can benefit your organization. In The Superpromoter Rijn Vogelaar explains how any organization can become more successful by marshalling their superpromoters. Companies should stop focusing so much on complaining customers and unsatisfied employees and spend more time with their friends, the superpromoters!

Informații despre carte

Titlu complet Superpromoter
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 240
EAN 9780230285095
ISBN 0230285090
Codul Libristo 04040343
Greutatea 503
Dimensiuni 165 x 249 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo