Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Strategy Making in a Crisis

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Strategy Making in a Crisis Michael Gibbert
Codul Libristo: 05104336
Editura Edward Elgar Publishing Ltd, martie 2010
Which strategy making approach works best in a crisis? In current literature, the recommendations os... Descrierea completă
? points 300 b
670 lei -10 %
603 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Name of the Star Maureen Johnson / Carte broșată
common.buy 54 lei
Studies on Chinese and Islamic Inner Asia Joseph F. Fletcher / Copertă tare
common.buy 969 lei
Beam of Intense Darkness James S. Grotstein / Carte broșată
common.buy 363 lei
Developing Interests McGee Young / Carte broșată
common.buy 220 lei
Modelling of Minerals and Silicated Materials P. D'Arco / Carte broșată
common.buy 324 lei
Fashion: Women in World War One Lucy Adlington / Carte broșată
common.buy 41 lei
State Sacrifices and Music in Ming China Joseph Sui Ching Lam / Carte broșată
common.buy 224 lei
Formation of Civil Society in Modern Iran Melody Mohebi / Copertă tare
common.buy 324 lei
Noisy Pendulum, The Moshe Gitterman / Copertă tare
common.buy 457 lei
Duke's Prize, a Story of Art and Heart in Florence Maturin Murray Ballou / Carte broșată
common.buy 130 lei

Which strategy making approach works best in a crisis? In current literature, the recommendations oscillate between prediction, control, and practice, but this unique book focuses specifically on strategy making in a crisis. In a crisis, the business landscape is neither stable nor predictable, resources are scarce rather than abundant, customers disappear and shareholders revolt, all of which can make prediction and control very difficult. Drawing on evidence from philosophy, and on a multi-year case study of a major multinational, Michael Gibbert points to three different kinds of imaginations and proposes a three-step model for imaginative strategy making. Introducing new topics on this subject, "Strategy Making in a Crisis" will strongly appeal to top-level managers, including corporate development departments, and business-unit level strategy. Postgraduate students will also receive ideas for their own theses, not only from the content, but also from the approach - which is deductive and integrates management theories using social science literature - and methodology.

Informații despre carte

Titlu complet Strategy Making in a Crisis
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 240
EAN 9781848442405
Codul Libristo 05104336
Greutatea 499
Dimensiuni 156 x 234 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo