Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Strategic Sport Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Strategic Sport Management Michal Varmus
Codul Libristo: 38623064
Editura Springer Nature Switzerland AG, februarie 2022
Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decad... Descrierea completă
? points 403 b
812 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top reduceri
Babské rady na celý rok Jaroslava Rozsypalová-Vykoupilová / Copertă tare
common.buy 34 lei
top
Babské rady Jaroslava Rozsypalová-Vykoupilová / Copertă tare
common.buy 36 lei
top
Ústavné právo Marián Giba / Carte broșată
common.buy 92 lei
Lepší zrak prirodzene Daniela Maťuchová / Carte broșată
common.buy 170 lei
Key Concepts in Sport Management Terri Byers Parent / Carte broșată
common.buy 161 lei
Sport Management Bill Karen / Carte broșată
common.buy 363 lei
Marketing und Strategie im Sport Frank Daumann / Carte broșată
common.buy 134 lei
Strategic Sport Marketing Karg / Carte broșată
common.buy 370 lei
Sport Management and the Business of Football André Dionísio Sesinando / Carte broșată
common.buy 264 lei

Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decades. The social significance and commercialization of sport; the use of new technologies and organizational structures; and the involvement of various stakeholders matter more today than ever before. This book addresses the key influence of stakeholders in particular on the activities of sports organizations, taking into account certain territorial differences around the world, but also within Europe. The authors explain the key characteristics of the management of sports organizations as opposed to other organizations. These include the strategic management and setting of long-term goals such as sporting success, sustainable funding, youth training, and community building. The authors present a strategic model for these goals and stakeholders in the context of sport, together with research-based case studies in which the critical factors in the strategic management of successful and unsuccessful sports organizations are identified.

Informații despre carte

Titlu complet Strategic Sport Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2022
Număr pagini 144
EAN 9783030667351
Codul Libristo 38623064
Greutatea 244
Dimensiuni 155 x 235 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo