Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Strategic Sport Management

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Strategic Sport Management Roman Adámik
Codul Libristo: 35348103
Editura Springer Nature Switzerland AG, februarie 2021
Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decad... Descrierea completă
? points 403 b
812 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Brave new World Revisited Aldous Huxley / Carte broșată
common.buy 52 lei
Leading Change, With a New Preface by the Author John P. Kotter / Copertă tare
common.buy 142 lei
Sport Management Bill Karen / Carte broșată
common.buy 363 lei
Imperium: Legends Nigel Buckle / Joc
common.buy 271 lei
Tarot Original 1909 A. E. (A. E. Waite) Waite / Cărți
common.buy 162 lei
Malware Analysis and Detection Engineering Anoop Saldanha / Carte broșată
common.buy 388 lei
Cancer-Free with Food Liana Werner Gray / Carte broșată
common.buy 90 lei
Ecclesial Crisis in Ukraine / Carte broșată
common.buy 72 lei
Easy Japanese / Carte broșată
common.buy 70 lei
Understanding Sport Management Trish Bradbury / Carte broșată
common.buy 399 lei
Business of Sports / Carte broșată
common.buy 120 lei
Strategic Management in Sport Ben Corbett / Carte broșată
common.buy 375 lei

Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decades. The social significance and commercialization of sport; the use of new technologies and organizational structures; and the involvement of various stakeholders matter more today than ever before. This book addresses the key influence of stakeholders in particular on the activities of sports organizations, taking into account certain territorial differences around the world, but also within Europe. The authors explain the key characteristics of the management of sports organizations as opposed to other organizations. These include the strategic management and setting of long-term goals such as sporting success, sustainable funding, youth training, and community building. The authors present a strategic model for these goals and stakeholders in the context of sport, together with research-based case studies in which the critical factors in the strategic management of successful and unsuccessful sports organizations are identified.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo