Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Strategic Research and Political Communication for NGOs

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Strategic Research and Political Communication for NGOs The Accenture Foundation
Codul Libristo: 05047461
Editura SAGE Publications India Pvt Ltd, octombrie 2009
This unique and easy-to-use book offers a new paradigm to NGO managers in effecting policy change. I... Descrierea completă
? points 67 b
149 lei -10 %
134 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Roman Law in European History Peter Stein / Carte broșată
common.buy 248 lei
Critical Dictionary of Psychoanalysis Charles Rycroft / Carte broșată
common.buy 65 lei
Blood Brotherhoods John Dickie / Copertă tare
common.buy 262 lei
Textual Mothers/Maternal Texts Elizabeth Podnieks / Carte broșată
common.buy 265 lei
Tastenforscher Martina Hussmann / Note muzicale
common.buy 78 lei
Kinder Der Milchstrasse ERRIES / Carte broșată
common.buy 382 lei
Handbook of Neurochemistry N.S. Abel Lajtha / Carte broșată
common.buy 325 lei
Die drei ??? - Die 2. Box. Box.2, 3 Audio-CDs Alfred Hitchcock / Audio CD
common.buy 67 lei
Iron Harvests of the Field Peter Dewey / Carte broșată
common.buy 111 lei
Die AMA-Blockflötenschule Christoph H. Meyer / Carte broșată
common.buy 92 lei
Healthcare Engineering - Latest Developments and Applications PEP (Professional Engineering Publishers) / Copertă tare
common.buy 1.764 lei

This unique and easy-to-use book offers a new paradigm to NGO managers in effecting policy change. Introducing corporate research and strategy tools such as market and organizational analysis, it goes on to apply these to case studies to exemplify the remarkable similarities between the NGO sector and the for-profit sector. Drawing on principles of corporate governance, the author presents a clear, step-by-step, hands-on approach to positioning one's cause effectively with stakeholders, policy-makers, media and the general public. By recognizing the role of communication in the 21st century, the book emphasizes the importance of effectively using new channels and interfaces of digital communication (such as online social networking sites) to generate and maintain visibility, mobilize campaigns and initiate policy change. With illustrative examples of Best Practice based on case studies of Indian and International NGOs, this book is an essential read for NGO managers and communication programme officers, social work administrators and other professionals engaged in the field of social work.

Informații despre carte

Titlu complet Strategic Research and Political Communication for NGOs
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 196
EAN 9788132101208
ISBN 8132101200
Codul Libristo 05047461
Greutatea 230
Dimensiuni 142 x 216 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo