Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Strategic Marketing Approaches within Airline Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Strategic Marketing Approaches within Airline Management Susanne Bölke
Codul Libristo: 02679954
Editura Anchor Academic Publishing, iunie 2014
On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with... Descrierea completă
? points 249 b
500 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Perfect Shot Kevin Robertson / Copertă tare
common.buy 91 lei
Orgasm Unleashed Eyal Matsliah / Carte
common.buy 57 lei
Food Consumption in China Z.-Y. Zhou / Copertă tare
common.buy 560 lei
Lobbying and Foreign Interests in Chinese Politics Stefanie Weil / Copertă tare
common.buy 639 lei
Autobiography John Stuart Mill / Copertă tare
common.buy 180 lei
Wege zum Sinn Klaus Robra / Carte broșată
common.buy 185 lei
Soil Management / Copertă tare
common.buy 1.625 lei

On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with the threats and to be successful. The case of the Lufthansa Passenger Airline and its subsidiary Germanwings has been discussed many times currently. Together they have implemented a restructuredconcept of the Low Cost Carrier Germanwings in order to overcome their weaknesses. The purpose of this paper is to evaluate the potential of economic success of this strategy change. Therefore, the papercomprises three main areas. The first one is the theoretical part, which explains the differences between Full Service Network Carriers, Low Cost Carriers, Regional Carriers and Leisure Carriers. Secondly, the analysis takes place by applying Porter s five forces model. Subsequently, the strengths and weaknessesof the Lufthansa Passenger Airline and Germanwings are highlighted and the new business concept isintroduced. Finally, all findings are put into relation using the SWOT-analysis.

Informații despre carte

Titlu complet Strategic Marketing Approaches within Airline Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 112
EAN 9783954892853
ISBN 3954892855
Codul Libristo 02679954
Greutatea 154
Dimensiuni 148 x 210 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo