Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Strategic Interaction and Markets

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Strategic Interaction and Markets Jean Gabszewicz
Codul Libristo: 04523572
Editura Oxford University Press, ianuarie 2000
Perfect competition provides the model of a frictionless economy, in which price-setting economic ag... Descrierea completă
? points 321 b
647 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Understanding Strategic Interaction Wulf Albers / Carte broșată
common.buy 640 lei
New York Times Reader Don McLeese / Carte broșată
common.buy 293 lei
Planning Strategic Interaction Charles R. Berger / Copertă tare
common.buy 941 lei
Knowledge, Belief, and Strategic Interaction Cristina BicchieriMaria Luisa Dalla Chiara / Carte broșată
common.buy 276 lei
Strategic Interaction Erving Goffman / Carte broșată
common.buy 134 lei
Knowledge, Belief, and Strategic Interaction Cristina BicchieriMaria Luisa Dalla Chiara / Copertă tare
common.buy 863 lei

Perfect competition provides the model of a frictionless economy, in which price-setting economic agents behave independently of each other, abandoning to the market the coordination of their individual decisions. The implications of this model are extensively presented in the traditional price theory textbooks. Imperfect competition is the paradigm that develops as soon as economic agents interact in a conscious manner, which is the rule when competition takes place amongst a restricted number of agents. In this system, agents act strategically, taking into account the impact of their decisions on competitors' behaviour and on the price mechanism. Such situations commonly arise when firms differentiate their products, erect strategic entry barriers, or exploit the imperfect information of their customers about the price or characteristics of their product. This book explores the theoretical richness of these economic contexts, using some basic tools of game theory. Designed as an ancillary text for graduate students, it not only summarizes the historic contributions made by economic theorists such as Cournot and Edgeworth, but also makes accessible many of the most recent developments in the same field.

Informații despre carte

Titlu complet Strategic Interaction and Markets
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2000
Număr pagini 108
EAN 9780198233411
ISBN 0198233418
Codul Libristo 04523572
Greutatea 314
Dimensiuni 159 x 241 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo