Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Strategic Intent

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Strategic Intent Gary Hamel
Codul Libristo: 04218733
Editura Harvard Business Review Press, iunie 2010
In this McKinsey Award-winning article, first published in May 1989, Gary Hamel and C.K. Prahalad ex... Descrierea completă
? points 24 b
56 lei -13 %
48 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Never Split the Difference Chris Voss / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
Woof M E Owmeow / Carte broșată
common.buy 58 lei
top
Everyday Witch Tarot Mini Deborah Blake / Cărți
common.buy 57 lei
top
Harry Potter: The Postcard Collection Insight Editions / Carte broșată
common.buy 102 lei
top
Competing for the Future Gary Hamel / Carte broșată
common.buy 125 lei
Goosebumps 25th Anniversary Retro Set R L Stine / Carte broșată
common.buy 133 lei
Lonely Planet Mauritius, Reunion & Seychelles Lonely Planet / Carte broșată
common.buy 160 lei
Stoned Beyond Belief Action Bronson / Copertă tare
common.buy 121 lei
Learning React Eve Porcello / Carte broșată
common.buy 280 lei
McKinsey Way Ethan Rasiel / Copertă tare
common.buy 133 lei
McKinsey Mind Ethan M Rasiel / Copertă tare
common.buy 154 lei
Art of Money Getting P. T. Barnum / Carte broșată
common.buy 36 lei
Dracula Bram Stoker / Copertă tare
common.buy 115 lei
Future of Management Gary Hamel / Copertă tare
common.buy 154 lei
curând
Sea Witch Sarah Henning / Carte broșată
common.buy 48 lei

In this McKinsey Award-winning article, first published in May 1989, Gary Hamel and C.K. Prahalad explain that Western companies have wasted too much time and energy replicating the cost and quality advantages their global competitors already experience. Canon and other world-class competitors have taken a different approach to strategy: one of strategic intent. They begin with a goal that exceeds the company's present grasp and existing resources: "Beat Xerox"; "encircle Caterpillar." Then they rally the organization to close the gap by setting challenges that focus employees' efforts in the near to medium term: "Build a personal copier to sell for $1,000"; "cut product development time by 75%." Year after year, they emphasize competitive innovation--building a portfolio of competitive advantages; searching markets for "loose bricks" that rivals have left underdefended; changing the terms of competitive engagement to avoid playing by the leader's rules. The result is a global leadership position and an approach to competition that has reduced larger, stronger Western rivals to playing an endless game of catch-up.

Informații despre carte

Titlu complet Strategic Intent
Autor Gary Hamel
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 112
EAN 9781422136546
ISBN 142213654X
Codul Libristo 04218733
Greutatea 92
Dimensiuni 108 x 166 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo