Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Sportmarketing

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Sportmarketing Manfred Bruhn
Codul Libristo: 38745274
Dieses Buch liefert die grundlegenden Kenntnisse ("Basics") für ein professionelles Sportmarketing u... Descrierea completă
? points 107 b
213 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Normal People Sally Rooney / Carte broșată
common.buy 47 lei
A jó vezetők jól kérdeznek John C. Maxwell / Copertă tare
common.buy 76 lei
Sports Marketing Fabio Psoroulas / Carte broșată
common.buy 84 lei
Ultimate Guide to Sports Marketing Joe Jeff Goldblatt / Copertă tare
common.buy 216 lei
reduceri
Sport Marketing Paul Blakey / Carte broșată
common.buy 139 lei
Sport Marketing Windy Dees / Cu spiră
common.buy 598 lei
Routledge Handbook of Sports Marketing Simon Chadwick / Carte broșată
common.buy 372 lei
Business of Sports / Carte broșată
common.buy 120 lei
Strategic Sport Marketing Karg / Carte broșată
common.buy 335 lei
Sportmarketing / Carte broșată
common.buy 202 lei

Dieses Buch liefert die grundlegenden Kenntnisse ("Basics") für ein professionelles Sportmarketing und gibt Anregungen für die Managementpraxis. Im Zuge der gesellschaftlichen und wirtschaftlichen Entwicklung ist das Sportmarketing aus rudimentären Anfängen zu einer hochprofessionellen und komplexen Disziplin geworden, die nicht nur die unmittelbar Beteiligten betrifft, sondern auch weitere Interessengruppen (Stakeholder) einbezogen hat, die oft eigene und nicht immer kompatible Absichten und Interessen verfolgen.Darüber hinaus haben Megatrends wie Digitalisierung und Globalisierung dem Sportmarketing neue Impulse verliehen, ebenso wie sich der Sport selbst in allen seinen unterschiedlichen Ausprägungen und Strukturen stark verändert hat (u.a. Profis und Amateure, Trägerschaft und Organisation, Selbst- und Fremdbestimmung).Die Autoren stellen die grundlegenden Bausteine im Sportmarketing in kompakter Weise vor und skizzieren Rahmenbedingungen, Besonderheiten, Strategiefindungen und den Einsatz von Marketinginstrumenten. Damit schaffen sie Wissen und Verständnis für ein erfolgreiches Sportmarketing der Zukunft.Der InhaltSportmarketing im Zentrum verschiedener MärkteGrundlagen des SportmarketingLeistungsaspekte im SportmarketingPreise und Verträge im SportmarketingKommunikationsthemen im SportmarketingVertriebswege im SportmarketingPerspektiven des Sports - Chancen und Risiken im Sportmarketing

Informații despre carte

Titlu complet Sportmarketing
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2022
Număr pagini 88
EAN 9783658371753
Codul Libristo 38745274
Greutatea 186
Dimensiuni 168 x 240 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo