Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity Sarah Gee
Codul Libristo: 16216394
Editura Palgrave Macmillan, august 2017
This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of concept... Descrierea completă
? points 247 b
497 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Warriors: Into the Wild Erin Hunter / Carte broșată
common.buy 34 lei
top
My Dress-up Darling 7 Shinichi Fukuda / Carte broșată
common.buy 67 lei
top
Microdosing with Amanita Muscaria Baba Masha / Carte broșată
common.buy 91 lei
top
It Stephen King / Carte broșată
common.buy 68 lei
Madly, Deeply Alan Rickman / Copertă tare
common.buy 115 lei
Ford Mondeo (Apr '07-'14) / Carte broșată
common.buy 179 lei
Jolly English Level 1 Pupil Set TESSA LOCHOWSKI / Carte broșată
common.buy 93 lei
Exploring Feelings Tony Attwood / Carte broșată
common.buy 91 lei
Reiki II / Copertă tare
common.buy 283 lei
curând
Judge Dredd: The Complete Case Files 04 John Wagner / Carte broșată
common.buy 94 lei
Maria Rosa Mistica Francisco Xavier Billini Santamaria / Carte broșată
common.buy 49 lei
Vipassana / Carte broșată
common.buy 78 lei
Sustainable Animal Agriculture Ermias Kebreab / Copertă tare
common.buy 1.331 lei

This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of conceptualisations, with a specific focus on the role of the media and promotional culture within the context of sport. Asking whether sport is the final frontier of masculinity in society, the book focuses on how the production and representation of sport-related advertising and marketing contribute to the shifting and contested nature of masculinity and its alleged crisis. Drawing upon conceptual and empirical examples spanning across sport celebrity, professional sport leagues, beer advertising and indigenous cultures, the authors explore the links between sport, masculinity, promotional and consumer culture. Collectively, the chapters illustrate how advertising and promotional campaigns continue to circulate representations of particular forms of hegemonic masculinity while also accommodating new forms.Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity will be of interest to students and scholars in the fields of sociology of sport, media studies, marketing, gender and masculinity studies.

Informații despre carte

Titlu complet Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2017
Număr pagini 286
EAN 9781137556721
ISBN 1137556722
Codul Libristo 16216394
Greutatea 548
Dimensiuni 223 x 160 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo