Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Sponsoring-Events

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Sponsoring-Events Silke Hagenstedt
Codul Libristo: 06814018
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2007
Sponsoring und Event sind Teilaspekte des Marketings, die heutzutage in Verbindung zeitnah, modern u... Descrierea completă
? points 149 b
316 lei -4 %
300 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Notes from Underground and the Double Fyodor Dostoyevsky / Carte broșată
common.buy 59 lei
Ukaž, co děláš! Austin Kleon / Copertă tare
common.buy 61 lei
Slávna 5 na pašeráckom vŕšku Enid Blyton / Carte broșată
common.buy 43 lei
Pantanal Wildlife James Lowen / Carte broșată
common.buy 99 lei
Ringworld Larry Niven / Carte broșată
common.buy 78 lei
Sony a7 and a7R Carol F. Roullard / Carte broșată
common.buy 176 lei
Sustained Emma Chase / Carte broșată
common.buy 82 lei
Get going with Amazon Echo and Alexa in easy steps Nick Vandome / Carte broșată
common.buy 40 lei
Hello Love Chris Tomlin / Audio CD
common.buy 96 lei
Kolichestvennyy Analiz V Istoricheskikh Issledovaniyakh Vladimir Abramov / Carte broșată
common.buy 554 lei
Sport-Branding Nicholas Adjouri / Carte broșată
common.buy 382 lei
From Andrew, with Love L Paul Barlin / Carte broșată
common.buy 108 lei
On Purpose Nick Laird / Carte broșată
common.buy 79 lei

Sponsoring und Event sind Teilaspekte des Marketings, die heutzutage in Verbindung zeitnah, modern und Erfolg versprechend sind. Ob ein sogenanntes Sponsoring-Event erfolgreich ist, hängt davon ab, ob zuvor festgelegte Ziele erreicht worden sind. Die Problematik in der Festlegung der Zielerreichung von Events generell und somit die Entscheidung über Erfolg oder Misserfolg liegt in der Messbarkeit der zu erreichenden Ziele. Die Autorin Silke Hagenstedt hinterfragt kritisch die Messbarkeit von Events und analysiert die Möglichkeiten der Kontrolle von Sponsoring-Events anhand eines Fallbeispiels aus dem Bereich Sport. Dabei werden u.a. Grundvoraussetzungen für die Zielerreichung und den damit verbundenen Erfolg explizit betrachtet. Das Buch richtet sich an Entscheidungsträger der Marketingbereiche, an die Eventbranche, an Manager und alle Unternehmen.

Informații despre carte

Titlu complet Sponsoring-Events
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 132
EAN 9783639044539
Codul Libristo 06814018
Greutatea 213
Dimensiuni 150 x 8 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo