Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

SPC Simplified for Services

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte SPC Simplified for Services Davida Amsden
Codul Libristo: 01386358
Editura Chapman and Hall, iulie 1991
In this book, we talk about many of the tools and techniques of qual ity. These tools are easy to le... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Hrátky pro nejmenší - Kvízy pro dvouleté děti 1 Agnieszka Bator / Carte broșată
common.buy 8 lei
Don Carlos a ti druzí Jiří Chalupa / Copertă tare
common.buy 45 lei
Pasaporte Matilde Cerrolaza / Carte broșată
common.buy 72 lei
More. Love. Čajky Agda Bavi Pain / Copertă tare
common.buy 35 lei
Svět a divadlo 2012/5 / Carte broșată
common.buy 22 lei
SPC and Continuous Improvement Mal Owen / Carte broșată
common.buy 638 lei
SPC - Statistische Prozesskontrolle Günter Faes / Carte broșată
common.buy 220 lei
Antiquing For Dummies Ron Zoglin / Carte broșată
common.buy 103 lei
Right Hemisphere and Verbal Communication Yves Joanette / Copertă tare
common.buy 638 lei
Optics of Biological Particles Alfons Hoekstra / Carte broșată
common.buy 1.268 lei
American Profession of Arms William B. Skelton / Carte broșată
common.buy 287 lei

In this book, we talk about many of the tools and techniques of qual ity. These tools are easy to learn. So you can better see where the tools of quality fit in your service business, we will first talk about what it takes to become a quality organization. THE NEED In many manufacturing industries worldwide, quality is a major strat egy for gaining the competitive edge. Quality in the Japanese auto indus try, for example, means the quality of everything the company does as well as the quality of the product itself. This includes the quality of sales; of market research to find out what the customer wants, needs, and ex pects; of new product development; of ordering processes; of billing; of service of the product; etc. What does this have to do with service organizations? Until recently, the really tough competition from abroad, especially from Japan, has been in manufacturing. Competition is now growing in service industries as well. Any company, whether foreign or domestic, that learns the ideas and tools of quality and practices quality management will become a se rious competitive threat to your company. Some examples may help you see the seriousness of your situation.

Informații despre carte

Titlu complet SPC Simplified for Services
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 1991
Număr pagini 300
EAN 9780412447402
ISBN 0412447401
Codul Libristo 01386358
Greutatea 696
Dimensiuni 203 x 254 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo