Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Spatial Strategies in Retailing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Spatial Strategies in Retailing R. Laulajainen
Codul Libristo: 01971800
Editura Springer
Locational research has long been concerned with industrial plants and the site selection of retail... Descrierea completă
? points 488 b
969 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Geomarketing in der Praxis / Carte broșată
common.buy 242 lei
Geomarketing GERS L PEZ BELTR N / Carte broșată
common.buy 137 lei
Urban Complexity and Spatial Strategies Patsy Healey / Copertă tare
common.buy 1.293 lei
Spatial Strategies Tamas Makany / Carte broșată
common.buy 296 lei
Geomarketing Johannes Kroll / Carte broșată
common.buy 301 lei
Spatial Methods in Econometrics Daniela Gumprecht / Carte broșată
common.buy 247 lei

Locational research has long been concerned with industrial plants and the site selection of retail stores. The major determinants and decision processes now seem to be fairly well understood. Con sequently, the research frontier in retailing has shifted to a higher spatial level, the location of stores in the regional and national context. Certainly, stores tend to be found where the population is, but beyond this obvious truth it is by no means outright clear how retailing companies with different formats and home bases perceive space and how space affects their performance, if at all. When the question is put this way, what appears trivial at first undergoes a change and seems now complex enough to be worth a closer look. It need not be true, to cite the most obvious of examples, that regions which are attractive as places of living for high-school and college students, the custom ary data base, are also worthwhile from the business point of view. No attempt is made here to pen etrate the topic at analytical depth. The ambition is simply to discover, with the help of numerous descriptive examples, whether any order does exist in the high-level spatial behavior of retailing companies.

Informații despre carte

Titlu complet Spatial Strategies in Retailing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Număr pagini 254
EAN 9789027725950
ISBN 9027725950
Codul Libristo 01971800
Editura Springer
Greutatea 1240
Dimensiuni 170 x 244 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo