Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Space Time Play

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Space Time Play Friedrich von Borries
Codul Libristo: 01283613
Editura Birkhauser, septembrie 2007
Computer and video games are leaving the PC and conquering the arena of everyday life in the form of... Descrierea completă
? points 94 b
189 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Vintage Years of Airfix Box Art Roy Cross / Copertă tare
common.buy 285 lei
Ultimate History of Video Games, Volume 1 Steven L. Kent / Carte broșată
common.buy 110 lei
Sinclair ZX Spectrum: a visual compendium Clive Sinclair / Copertă tare
common.buy 233 lei
Factfulness Hans Rosling / Carte broșată
common.buy 57 lei
Progress Johan Norberg / Carte broșată
common.buy 65 lei
Complete Peanuts 1985-1986 Charles M Schulz / Copertă tare
common.buy 103 lei
Next Michael Lewis / Carte broșată
common.buy 72 lei
Generation Xbox: How Videogames Invaded Hollywood Jamie Russell / Carte broșată
common.buy 100 lei
Aesthetic Theory and the Video Game Graeme Kirkpatrick / Carte broșată
common.buy 121 lei
End-to-End Game Development Nick Iuppa / Carte broșată
common.buy 270 lei
Meatcake Dame Darcy / Carte broșată
common.buy 120 lei
Videogames James Newman / Carte broșată
common.buy 316 lei
Pro Android Games Vladimir Silva / Carte broșată
common.buy 146 lei

Computer and video games are leaving the PC and conquering the arena of everyday life in the form of mobile applications the result is new types of cities and architecture. How do these games alter our perception of real and virtual space? What can the designers of physical and digital worlds learn from one another?Computer and video games are leaving the PC and conquering the arena of everyday life in the form of mobile applications (such as GPS cell phones, etc.) the result is new types of cities and architecture. How do these games alter our perception of real and virtual space? What can the designers of physical and digital worlds learn from one another? Space Time Play presents the following themes: the superimposition of computer games on real spaces and convergences of real and imaginary playspaces; computer and video games as practical planning instruments. With articles by Espen Aarseth, Ernest Adams, Richard A. Bartle, Ian Bogost, Gerhard M. Buurman, Edward Castranova, Kees Christiaanse, Drew Davidson, James Der Derian, Noah Falstein, Stephen Graham, Ludger Hovestadt, Henry Jenkins, Heather Kelley, James Korris, Julian Kücklich, Frank Lantz, Lev Manovich, Jane McGonigal, William J. Mitchell, Kas Oosterhuis, Katie Salen, Mark Wigley, and others.

Informații despre carte

Titlu complet Space Time Play
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2007
Număr pagini 495
EAN 9783764384142
ISBN 376438414X
Codul Libristo 01283613
Editura Birkhauser
Greutatea 1196
Dimensiuni 176 x 242 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo