Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Soviet Consumer Culture in the Brezhnev Era

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Soviet Consumer Culture in the Brezhnev Era Natalya Chernyshova
Codul Libristo: 02002193
Editura Taylor & Francis Ltd, iunie 2013
This book tells the story of the late Soviet consumer revolution. It analyses the politics and econo... Descrierea completă
? points 549 b
1.087 lei
La editor doar la comandă Expediem în 17-26 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Babel R. F. Kuang / Copertă tare
common.buy 101 lei
top
your name., Vol. 2 Makoto Shinkai / Carte broșată
common.buy 63 lei
top
Vasistha's Yoga Swami Venkatesananda / Carte broșată
common.buy 194 lei
top
Přehled nejužívanějších léčiv Svatava Kocinová / Carte broșată
common.buy 41 lei
Silent Voice 1 Yoshitoki Oima / Carte broșată
common.buy 50 lei
Excel Formulas & Functions For Dummies, 6th Edition Ken Bluttman / Carte broșată
common.buy 170 lei
Budweisers into Czechs and Germans Jeremy King / Carte broșată
common.buy 289 lei
curând
Games David Goldblatt / Carte broșată
common.buy 98 lei
Balls To The Wall Accept / Audio CD
common.buy 57 lei
business case for the Green Economy United Nations Environment Programme / Carte broșată
common.buy 273 lei
University of Pennsylvania: the Campus Guide George E. Thomas / Carte broșată
common.buy 214 lei
Mattinate napoletane Salvatore Di Giacomo / Copertă tare
common.buy 213 lei
Lehre Von Grigori Grabovoi Über Gott. Organisation Des Glücks Grigori Petrovich Grabovoi / Carte broșată
common.buy 141 lei

This book tells the story of the late Soviet consumer revolution. It analyses the politics and economics of the state 's efforts to improve living standards, and shows how mass consumption was often used as an instrument of legitimacy, ideology and modernisation. It also discusses however how rising prosperity altered citizens relationship with the state, and how, although the image of Soviet consumers endlessly queuing for inferior products is much overstated, people 's engagement with consumer modernity had profound consequences for the communist project.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo