Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Socially responsible consumption in Russia: prospects & opportunities

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Socially responsible consumption in Russia: prospects & opportunities Yulia Zhidkova
Codul Libristo: 16220253
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2016
This work investigates buying process in case if a consumer doesn't perceive the target product as t... Descrierea completă
? points 119 b
265 lei -9 %
240 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


London Bitches Wallace Williamson / Carte broșată
common.buy 94 lei
Histoire Complete de Bordeaux. Tome 2 Partie 1 O'REILLY-P-J / Carte broșată
common.buy 247 lei
Life and Death Edward White / Carte broșată
common.buy 98 lei
Die unheimliche Leichtigkeit der Revolution Peter Wensierski / Copertă tare
common.buy 89 lei
Cahiers IV Filippo Miller / Carte broșată
common.buy 90 lei
Boernes Leben Karl Gutzkow / Carte broșată
common.buy 73 lei
Hyperion Henry Wadsworth Longfellow / Carte broșată
common.buy 43 lei
Der junge Gelehrte: Der junge Gelehrte Gotthold Ephraim Lessing / Carte broșată
common.buy 42 lei
Politische Diskurse online Alma Kolleck / Carte broșată
common.buy 349 lei
Tale of the Shore and Ocean William Henry Giles Kingston / Carte broșată
common.buy 193 lei
Hebrew Union College Annual Volume 87 David H. Aaron / Copertă tare
common.buy 319 lei

This work investigates buying process in case if a consumer doesn't perceive the target product as that of having direct benefit for the environment. The "green trend" is becoming more popular, and many products which would have never been associated with eco-safety before are positioned now as environmentally friendly. Examples can be environmentally friendly household chemicals, fuels, etc. The main assumption is that environmental issue concerning one product generates for consumer complex impression of company producer as of social responsible one. I will include factor of sufficiency of marketing communications tools, because I assume that the most important for consumer's perception of the product is the mix of his attitude towards CSR reputation of the company, consumer's personal attitude towards environmental issues and marketing tools company uses to promote its "green" product. The topic relevancy is rather high: the global community is becoming aware of world ecological threats, more environmentally responsible. Global companies (retailers - in particular) declare their awareness of responsibility, offering customer new products made on environmentally-friendly basis.

Informații despre carte

Titlu complet Socially responsible consumption in Russia: prospects & opportunities
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 112
EAN 9783330062023
Codul Libristo 16220253
Greutatea 185
Dimensiuni 150 x 220 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo