Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Social Media Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Social Media Marketing Eric Anderson
Codul Libristo: 01655927
The emergence of social media represents a challenge to the traditional one-to-many model of mass me... Descrierea completă
? points 346 b
688 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Tilda Characters Collection Tone Finnanger / Copertă tare
common.buy 98 lei
Tilda Homemade & Happy Tone Finnanger / Carte broșată
common.buy 92 lei
curând
Digital Marketing Dave Chaffey / Carte broșată
common.buy 468 lei
Essential Social Media Marketing Handbook Gail Martin / Carte broșată
common.buy 80 lei
Social Media Marketing Dan Zarrella / Carte broșată
common.buy 89 lei
Digital and Social Media Marketing Nripendra P. Rana / Copertă tare
common.buy 1.254 lei
Social Media Marketing Githa Heggde / Copertă tare
common.buy 915 lei

The emergence of social media represents a challenge to the traditional one-to-many model of mass media, which in turn represents a challenge to traditional mass marketing. While the marketing industry scrambles to comprehend and take advantage of new peer-to-peer models of content sharing, marketing industry analysts and press have declared a revolution, insisting that the marketer-consumer relationship is undergoing a fundamental sea change that places power squarely in the hands of the consumer while offering untapped opportunities to the marketer. This book will examine multiple facets of the new media experience through the lens of game theory concepts. Marketers, scholars, and cultural observers will emerge with a new understanding of the evolutionary path that has brought marketing to its present state and will be able to apply predictive power to emerging media phenomena to chart marketing s future course.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo