Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Media Marketing vs. Conventional Marketing Practices

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Media Marketing vs. Conventional Marketing Practices Muhammad Tariq
Codul Libristo: 06834815
Editura VDM Verlag, august 2010
This book shows the way to micro businesses how to build or transform their business into a social m... Descrierea completă
? points 173 b
347 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Marketing Book Michael Baker / Carte broșată
common.buy 561 lei
Revolution Emmanuel Macron / Audio CD
common.buy 199 lei
Harem Alev Lytle Croutier / Copertă tare
common.buy 146 lei
Machine Interpretation of Line Drawing Images Sergey Ablameyko / Carte broșată
common.buy 638 lei
Serum Resistin Levels In Periodontal Health And Disease Archana Devanoorkar / Carte broșată
common.buy 299 lei
Prostituidas Por El Texto Enriqueta Zafra / Carte broșată
common.buy 281 lei
Beyond Empiricism Joan McCord / Copertă tare
common.buy 957 lei
God's Story, Your Story Max Lucado / Copertă tare
common.buy 116 lei
Carry the Rock Jessica D. Rzeszewski / Carte broșată
common.buy 107 lei
Software Fault Tolerance Manfred Kersken / Carte broșată
common.buy 638 lei
Good for the Jews Debra Spark / Carte broșată
common.buy 123 lei
Science Agriculture and Research Mann / Carte broșată
common.buy 274 lei
Translating Truth Bruce Winter / Carte broșată
common.buy 114 lei
Memories of a GBP10 Pom W.J. Mutton / Carte broșată
common.buy 147 lei
Blessed Assurance A.G. Mojtabai / Carte broșată
common.buy 91 lei

This book shows the way to micro businesses how to build or transform their business into a social media-enabled enterprise where consumers, employees and prospects connect, collaborate and champion their products or services. Every business can use this emerging media to increase their bottom line figures through sales and this book will show you how.PART ONE introduces the concept of micro business and explains how marketing in small firms in not a miniature of large businesses. PART TWO refreshes the conventional marketing practices in a step wise manner. PART THREE offers a detailed description of social media marketing and how it enables to strengthen the relationship building process. PART FOUR shows whether or not it is the right time for small business to embark on social media bandwagon. In simple words this book will show you how to harness the collective wisdom and the viral nature of your stakeholders and how to steal a lead from your competitors on the social media landscape.

Informații despre carte

Titlu complet Social Media Marketing vs. Conventional Marketing Practices
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 124
EAN 9783639275933
ISBN 3639275934
Codul Libristo 06834815
Editura VDM Verlag
Greutatea 191
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo