Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Social media marketing and the weight loss supplement industry

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social media marketing and the weight loss supplement industry Broghan Smith
Codul Libristo: 15496758
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2016
The title of this book is "an investigation into the importance of social media marketing has upon c... Descrierea completă
? points 73 b
153 lei -4 %
146 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Spider from Mars Woody Woodmansey / Carte broșată
common.buy 53 lei
Entwickelungsgeschichte der Wirbeltiere Heinrich Rathke / Carte broșată
common.buy 142 lei
Premiere -Troisieme Lecon de Geogonie ALEXANDRE-F-G-V / Carte broșată
common.buy 91 lei
Doing Business in Russia, Volume I Anatoly Zhuplev / Carte broșată
common.buy 98 lei
WORDS ON THE MOVE M John McWhorter / Audio
common.buy 69 lei
curând
Violence Prevention and Intervention RANJAN / Copertă tare
common.buy 766 lei

The title of this book is "an investigation into the importance of social media marketing has upon consumers in the weight loss supplement industry" For this research project the main objectives where: 1. To identify the social media platforms and marketing strategies used by companies in the weight loss supplement industry. 2. To identify organisations objectives through the use of social media 3. To examine and analyse positive public perception from social media marketing in the weight loss supplement industry through social media platforms such as Twitter, Facebook and Instagram. 4. To examine and analyse negative public perception from social media marketing in the weight loss supplement industry through social media platforms such as Twitter, Facebook and Instagram The key findings of the research project was the power that lies behind social media and how in modern day society it is treated as a form of word of mouth for feedback on products. It was also seen that consumers use social media mostly for negative feedback. However there was a sense of community desired amongst users of specific fitness products. The concluding factors and recommendations t

Informații despre carte

Titlu complet Social media marketing and the weight loss supplement industry
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 64
EAN 9783330012349
ISBN 333001234X
Codul Libristo 15496758
Greutatea 112
Dimensiuni 150 x 220 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo