Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Social Media in Travel, Tourism and Hospitality Evangelos Christou
Codul Libristo: 04782546
Editura Taylor & Francis Ltd, ianuarie 2012
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust,... Descrierea completă
? points 523 b
1.053 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Renegades Obama / Copertă tare
common.buy 174 lei
top
Alien S D Perry / Copertă tare
common.buy 203 lei
top
Planetes Omnibus Volume 1 Makoto Yukimura / Carte broșată
common.buy 112 lei
top
Black Holes PROFESSOR BRIAN COX / Copertă tare
common.buy 145 lei
top
Dragon Ball Z, Vol. 7 Akira Toriyama / Carte broșată
common.buy 47 lei
100 Contemporary Wood Buildings Philip Jodidio / Copertă tare
common.buy 92 lei
Queen in 3-D Brian May / Copertă tare
common.buy 174 lei
Understanding the Linux Kernel 3e Daniel P Bovet / Carte broșată
common.buy 297 lei
Connect David L. Bradford / Carte broșată
common.buy 99 lei
Marvel Super Hero Colouring / Carte broșată
common.buy 59 lei
Argumentative Indian Amartya Sen / Carte broșată
common.buy 58 lei
Small Engine Manual Haynes Publishing / Carte broșată
common.buy 206 lei
Social Media: Enduring Principles Ashlee Humphreys / Carte broșată
common.buy 553 lei
The era of SOCIAL MEDIA: / Carte broșată
common.buy 211 lei

Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.

Informații despre carte

Titlu complet Social Media in Travel, Tourism and Hospitality
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2012
Număr pagini 344
EAN 9781409420910
ISBN 1409420914
Codul Libristo 04782546
Greutatea 766
Dimensiuni 164 x 239 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo