Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Social Media als Teil der Marketingstrategie eines Unternehmens

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Social Media als Teil der Marketingstrategie eines Unternehmens Marta Garzotto
Codul Libristo: 09150703
Editura Diplom.de, decembrie 2014
Masterarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Ma... Descrierea completă
? points 206 b
409 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Elementary and Intermediate Algebra Alan Tussy / Copertă tare
common.buy 739 lei
Radioaktivitat Marie Curie / Carte broșată
common.buy 208 lei
Sucht Und Armut Dieter Henkel / Carte broșată
common.buy 348 lei
Biennial Review of Infertility Douglas T. Carrell / Copertă tare
common.buy 630 lei
Aeneid Virgil / Carte broșată
common.buy 85 lei

Masterarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 2, FOM Essen, Hochschule für Oekonomie & Management gemeinnützige GmbH, Hochschulleitung Essen früher Fachhochschule (FOM Stuttgart), Sprache: Deutsch, Abstract: Die Arbeit analysiert den Einsatz von Social Media in Unternehmen. Es werden die verschiedenen Einsatzmöglichkeiten und die Chancen und Möglichkeiten, die sich durch diese Medien ergeben angesprochen. Die wichtigsten Anwendungsklassen und Plattformen werden erklärt. Und in einer eigenen Erhebung werden deutsche Unternehmen mit amerikanischen auf den Einsatz der Social Media verglichen und genauer analysiert, welche Medien deutsche Unternehmen bevorzugt einsetzen und in welcher Branche ein verstärktes Aufkommen ist.

Informații despre carte

Titlu complet Social Media als Teil der Marketingstrategie eines Unternehmens
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 80
EAN 9783956367489
ISBN 3956367480
Codul Libristo 09150703
Editura Diplom.de
Greutatea 113
Dimensiuni 148 x 210 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo