Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Marketing in the 21st Century

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Marketing in the 21st Century Alan R. Andreasen
Codul Libristo: 04785091
Editura SAGE Publications Inc, februarie 2006
This text is well-grounded in scholarship, synthesizes a number of streams of thought, and then prop... Descrierea completă
? points 279 b
563 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Uncovering Lives Alan C. Elms / Carte broșată
common.buy 580 lei
Move in the Weather Anthony Thwaite / Carte broșată
common.buy 48 lei
Songs of Tukoba Gail Omvedt / Copertă tare
common.buy 294 lei
Girls Who Went Wrong Laura Hapke / Copertă tare
common.buy 189 lei
Tempered Steel Perry D. Luckett / Copertă tare
common.buy 176 lei
Checkliste Tauchtauglichkeit K. Tetzlaff / Copertă tare
common.buy 181 lei
Influenza Royal Society of London / Copertă tare
common.buy 231 lei
ESTADISTICA PARA NEGOCIOS ECONOMIA ANDERSON ET AL / Carte broșată
common.buy 256 lei

This text is well-grounded in scholarship, synthesizes a number of streams of thought, and then proposes thought-provoking applications for an existing approach to social and behavioral change through social marketing. It could be used with a number of courses and disciplines. The level of detail, use of various sources and the variety of examples make it appropriate for graduate level studies. It can also serve the social marketing or behavior change practitioner who wishes to enhance or expand his or her field of practice to include "upstream" approaches. - Written by the most highly regarding academic in the Social Marketing community. - Encourages Social Marketers to think beyond the "downstream" market of individuals whose behavior they are trying to influence to include the "upstream" market of individuals whose participation is needed to make changes. - Utilizes and synthesizes a number of different strands of scholarship (the evolution of social problems, the science of framing, the process of social change, social marketing history and elements, etc.)

Informații despre carte

Titlu complet Social Marketing in the 21st Century
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2006
Număr pagini 280
EAN 9781412916349
ISBN 1412916348
Codul Libristo 04785091
Greutatea 384
Dimensiuni 152 x 228 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo