Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment R Craig Lefebvre
Codul Libristo: 01243693
Editura John Wiley & Sons Inc, februarie 2013
Focusing on the use of marketing principles and techniques to develop population-based health promot... Descrierea completă
? points 288 b
580 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Přírodověda 4 pro 4.ročník základní školy Milada Čechurová / Carte broșată
common.buy 24 lei
Papouščí básničky Alena Winnerová / Copertă tare
common.buy 10 lei
curând
God Explained in a Taxi Ride Paul Arden / Carte broșată
common.buy 52 lei
Josef Thér - Proměny / Carte broșată
common.buy 41 lei
Aplikovaná systémová dynamika a synergetika Ladislav Andrášik / Carte broșată
common.buy 61 lei
Social Marketing Lefebvre / Copertă tare
common.buy 5.887 lei
Espanol Divertido 2 David Isa de los Santos / Carte broșată
common.buy 92 lei
Bioinformatics Jonathan M. Keith / Carte broșată
common.buy 590 lei
Global Appetites Allison Carruth / Copertă tare
common.buy 677 lei
Introduction to International Varieties of English Laurie Bauer / Carte broșată
common.buy 157 lei
Cinema of Robert Lepage Aleksandar Dundjerovich / Carte broșată
common.buy 140 lei
Mister Aufziehvogel Giovanni Bandini / Carte broșată
common.buy 70 lei

Focusing on the use of marketing principles and techniques to develop population-based health promotion and disease prevention programs, this book features a practical emphasis for incorporating a marketing orientation and marketing techniques to address the diverse range of issues and problems that are encountered in the practice of public health. Its comprehensive view of social marketing includes its research base, its applications to a diverse set of social problems, and the focus on the public health field. The book promotes social marketers as scientists-practitioners who must understand the theory and research of social marketing as it is applied to designing effective social change programs.

Informații despre carte

Titlu complet Social Marketing and Social Change - Strategies and Tools for Health, Well-being, and the Environment
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 592
EAN 9780470936849
ISBN 0470936843
Codul Libristo 01243693
Greutatea 968
Dimensiuni 178 x 233 x 29
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo