Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Dimensions of Autonomy in Language Learning

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Dimensions of Autonomy in Language Learning Garold Murray
Codul Libristo: 02516020
Editura Palgrave Macmillan, mai 2014
Learner autonomy in language learning, initially associated with independence, is now viewed as a ca... Descrierea completă
? points 318 b
639 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Anxious People Fredrik Backman / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
Batched & Bottled Cocktails VENNING MAX / Copertă tare
common.buy 81 lei
Warcraft: Day of the Dragon Richard A. Knaak / Carte broșată
common.buy 70 lei
Blood-Kissed Sky J A London / Carte broșată
common.buy 48 lei
Ivy and the Inky Butterfly Johanna Basford / Carte broșată
common.buy 80 lei
Deliciously Ella Every Day Ella Woodward / Copertă tare
common.buy 127 lei
Obfitosc Wegetarianska kuchnia autora Jerozolimy Ottolenghi Yotam / Copertă tare
common.buy 102 lei
Necronomicon Simon / Copertă tare
common.buy 550 lei
Sweet Surrender: A MacKenzie Family Novella Liliana Hart / Carte broșată
common.buy 48 lei
Introduction to Information Theory Fazlollah M. Reza / Carte broșată
common.buy 125 lei
Three Crazy Careers Seventy-Two Years Kenneth E Nelson / Carte broșată
common.buy 91 lei

Learner autonomy in language learning, initially associated with independence, is now viewed as a capacity that can be developed in social contexts involving learner interdependence and collaboration. In this volume researchers, most of whom are also language teachers, from Asia, the Caribbean, Europe, and North and South America, explore the social aspects of learner autonomy in various language learning contexts. Bringing together theory, research and practice, the studies draw on socially oriented theoretical perspectives - such as social constructivism, sociocultural theory, situated learning, ecology and complexity - and primarily employ case study and ethnographic methodologies. This research suggests that the social dimensions of learner autonomy encompass under-investigated emotional, spatial and political dimensions. In addition to theoretical issues, the authors discuss implications for practice, making this book of interest to teachers, researchers, and other language professionals working in classrooms, distance education, self-access centres, as well as virtual and social learning spaces.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo