Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Commerce

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Commerce Turban
Codul Libristo: 15193879
Editura Springer International Publishing AG, noiembrie 2016
This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marke... Descrierea completă
? points 232 b
467 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Social Commerce Efraim Turban / Copertă tare
common.buy 537 lei
Le Voeu Christine Barbara Philipp / Carte broșată
common.buy 65 lei
Sammelband 2 der schönsten Kinderbücher Doris Schmoll / Carte broșată
common.buy 74 lei
Scandinavian-American (Classic Reprint) Alfred O. Fonkalsrud / Carte broșată
common.buy 79 lei
Von Spitzbergen zur Sahara Charles Martins / Carte broșată
common.buy 198 lei

This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marketing textbooks, with contributions by several industry experts. It is effectively the first true textbook on this topic and can be used in one of the following ways: Textbook for a standalone elective course at the undergraduate or graduate levels (including MBA and executive MBA programs) Supplementary text in marketing, management or Information Systems disciplines Training courses in industry Support resources for researchers and practitioners in the fields of marketing, management and information management The book examines the latest trends in e-commerce, including social businesses, social networking, social collaboration, innovations and mobility. Individual chapters cover tools and platforms for social commerce; supporting theories and concepts; marketing communications; customer engagement and metrics; social shopping; social customer service and CRM contents; the social enterprise; innovative applications; strategy and performance management; and implementing social commerce systems. Each chapter also includes a real-world example as an opening case; application cases and examples; exhibits; a chapter summary; review questions and end-of-chapter exercises. The book also includes a glossary and key terms, as well as supplementary materials that include PowerPoint lecture notes, an Instructor's Manual, a test bank and five online tutorials.

Informații despre carte

Titlu complet Social Commerce
Autor Turban
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 320
EAN 9783319366708
ISBN 331936670X
Codul Libristo 15193879
Greutatea 832
Dimensiuni 273 x 217 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo