Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations Alain Thys
Codul Libristo: 17058655
Despite proclaiming the contrary, most businesses don't really care about their customers. Sure, the... Descrierea completă
? points 29 b
58 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


top
Winning Jack Welch / Carte broșată
common.buy 38 lei
Cross-Cultural Business Behavior Richard R Gesteland / Copertă tare
common.buy 189 lei

Despite proclaiming the contrary, most businesses don't really care about their customers. Sure, they swear blind that the customer is at the heart of everything they do. But when push comes to shove, customer happiness comes second to quarterly profits an

Informații despre carte

Titlu complet So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations
Autor Alain Thys
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 102
EAN 9781463785147
ISBN 1463785143
Codul Libristo 17058655
Greutatea 127
Dimensiuni 140 x 216 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo