Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Small and Medium-Sized Enterprises

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Small and Medium-Sized Enterprises Lisa Hohneck
Codul Libristo: 01993778
Editura Grin Publishing, iulie 2013
Seminar paper from the year 2013 in the subject Business economics - Company formation, Business Pla... Descrierea completă
? points 99 b
195 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Kudzu River Fran Rizer / Carte broșată
common.buy 84 lei
EU Structural Funds Andrew Evans / Copertă tare
common.buy 766 lei
Small and Medium-sized Enterprises and the European Union Peter Leif Vesterdorf / Carte broșată
common.buy 164 lei
International Small and Medium-Sized Enterprises Edith Olejnik / Carte broșată
common.buy 316 lei
Eternal God Paul Helm / Copertă tare
common.buy 1.009 lei
Small and Medium Enterprises Irma / Copertă tare
common.buy 3.560 lei
ERDF Grants in the Czech Republic Jolana Mungenova / Carte broșată
common.buy 279 lei
Johanna Eleonora Petersen Ruth Albrecht / Copertă tare
common.buy 508 lei
International Growth of Small and Medium Enterprises Niina Nummela / Copertă tare
common.buy 1.050 lei
Conversations with Scripture Edmund DeSueza / Carte broșată
common.buy 98 lei

Seminar paper from the year 2013 in the subject Business economics - Company formation, Business Plans, grade: 1,0, University of Applied Sciences Trier, language: English, abstract: Field of study: International Business/International EntrepreneurshipSmall and Medium-Sized Enterprises: Definitions, Economic Functions and Determinants of InternationalisationThis study investigates a number of motives stimulating the internationalisation of small and medium-sized enterprises (SMEs).The internationalisation of SMEs usually is not part of a strategy but a reaction to a stimulus. An internationalisation stimulus is a factor fostering a firm s decision to start or maintain committing some resources to act on an international basis. The reaction to stimuli is an indicator for the flexibility of SMEs. It is an interesting point that flexibility helps small firms to overcome the lack of financial resources and is their advantage with regard to internationalisation.After dealing with different definitions of "small" and "medium" with regard to enterprize size and evaluating on the economic functions of smaller firms this work explains the ten following internationalization stimuli:- Potential for extra growth/sales/profit- Production of goods with unique qualities- Influence of decision maker- Orders from abroad- Saturation/shrinkage in domestic market- Intense competition of domestic market- Networking- Fulfilling an international need- Limitation of trade barriers- Global trade infrastructure

Informații despre carte

Titlu complet Small and Medium-Sized Enterprises
Autor Lisa Hohneck
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 24
EAN 9783656457145
ISBN 365645714X
Codul Libristo 01993778
Editura Grin Publishing
Greutatea 45
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo