Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Simulated Test Marketing Marianne McGarry Wolf
Codul Libristo: 04901814
Editura Lexington Books, decembrie 2002
Innovation remains an arduous and painful process for many companies, doing untold damage to brands,... Descrierea completă
? points 193 b
388 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Gravity's Engines Caleb A. Scharf / Carte broșată
common.buy 95 lei
Violence in the Home Karel Kurst-Swanger / Carte broșată
common.buy 337 lei
Beauty and the Bible Richard Bautch / Carte broșată
common.buy 144 lei
Geometric Complex Analysis J. Noguchi / Copertă tare
common.buy 1.594 lei
Defoe Companion J. R. Hammond / Copertă tare
common.buy 324 lei
With My Profound Reverence for the Victims Samuel Dorsky Museum of Art / Carte broșată
common.buy 81 lei
Women in Administration L.Nan Restine / Carte broșată
common.buy 136 lei
Nagai Kafu's Occidentalism Rachael Hutchinson / Copertă tare
common.buy 605 lei
Professionalism in Psychiatry Gabbard / Carte broșată
common.buy 381 lei

Innovation remains an arduous and painful process for many companies, doing untold damage to brands, profitability, and careers. Some have used line extensions to mitigate risk, but all too often they have ended up extending the core brand into oblivion. Others have used test markets to help gauge opinion before a national rollout, only to have competitors snatch ideas and undermine results. Given the problems with conventional approaches, it's not surprising that 90% of new products and services fail. Market New Products Successfully is the definitive guidebook for using simulated test marketing (STM), a technology that can help companies dramatically improve the odds of introducing a successful new product or service. The book examines why STM is important, what the differences are between the major systems, how to do a simulation, and what insights it offers a marketing plan. It is the ultimate guidebook for any smart marketer looking to improve the financial outcome of the innovation process.

Informații despre carte

Titlu complet Simulated Test Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2002
Număr pagini 320
EAN 9780739104255
ISBN 073910425X
Codul Libristo 04901814
Editura Lexington Books
Greutatea 481
Dimensiuni 151 x 230 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo