Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Service Quality

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Service Quality Roland T. Rust
Codul Libristo: 04163888
Editura SAGE Publications Inc, decembrie 1993
In this book leading scholars and practitioners present the latest research and theory in customer s... Descrierea completă
? points 279 b
563 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Court of Mist and Fury Sarah J. Maas / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Defy Me Tahereh Mafi / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Canvas One Line a Day Chronicle Books / Agendă
common.buy 68 lei
top
Three-Body Problem Boxed Set Cixin Liu / Carte broșată
common.buy 237 lei
top
The Alloy of Law Brandon Sanderson / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
IELTS Superpack Lin Lougheed / Carte broșată
common.buy 297 lei
top
Dark Wood Tarot Abigail Larson / Cărți
common.buy 142 lei
top
The Lessons of History Will Durant / Carte broșată
common.buy 59 lei
top
Short Stories in Swedish for Beginners Olly Richards / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
Final Fantasy XIV Shadowbringers Square Enix / Carte broșată
common.buy 169 lei
top
Vogue Knitting The Ultimate Stitch Dictionary Vogue Knitting Magazine / Copertă tare
common.buy 206 lei
top
Dr. STONE, Vol. 1 Riichiro Inagaki / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
How to Change Your Mind Michael Pollan / Carte broșată
common.buy 68 lei
top
The Unofficial Ultimate Harry Potter Spellbook Media Lab Books / Copertă tare
common.buy 64 lei
top
If I Had Your Face Frances Cha / Carte broșată
common.buy 46 lei

In this book leading scholars and practitioners present the latest research and theory in customer satisfaction and services marketing with a wealth of stimulating ideas. Topics discussed include: the measurement of the managerial impact on service quality improvement; new methods of assessing the various elements of service quality; and philosophies of the nature of customer value. The diverse viewpoints of the contributors reveal the variety of emerging ideas on the subject of service quality.

Informații despre carte

Titlu complet Service Quality
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 1993
Număr pagini 294
EAN 9780803949201
ISBN 0803949200
Codul Libristo 04163888
Greutatea 410
Dimensiuni 143 x 217 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo