Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Service Quality in Railway Sector - An Indian Perspective

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Service Quality in Railway Sector - An Indian Perspective Thamaraikannan M
Codul Libristo: 09258145
Editura Scholars' Press, februarie 2015
Service sector is the largest and fastest growing sector contributing more to the global output and... Descrierea completă
? points 282 b
558 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Literature and Disability Alice Hall / Carte broșată
common.buy 299 lei
Clinical Anatomy Cases Sagar Dugani / Carte broșată
common.buy 357 lei
Schultüten machen wir selbst! Marion Dawidowski / Carte broșată
common.buy 49 lei
What Happened to the Teacher's Pet? Eds Charvette Yvonne Jones / Carte broșată
common.buy 89 lei
With Reference to Reference Catherine Z. Elgin / Copertă tare
common.buy 257 lei
Monkeys, Myths And Molecules Joe Schwarcz / Carte broșată
common.buy 84 lei
Sharing Our Knowledge Sergei Kan / Copertă tare
common.buy 387 lei
Beyond Melancholy Erin Sullivan / Copertă tare
common.buy 795 lei
Text Mining Chris Biemann / Copertă tare
common.buy 741 lei
Religion and Politics in the Greco-Roman World Edward Dabrowa / Carte broșată
common.buy 298 lei

Service sector is the largest and fastest growing sector contributing more to the global output and employing more people than any other sector. The real reason for the growth of the service is the increase in privatization, urbanization and more demand for intermediate and final consumer services. This book reveals to what extent the availability of quality services is vital for the well being of the economy. For every organization high quality service is essential to make their business very successful. Service quality paves the way to achieve success among competing services. Most of the firm such as banks which offer almost indistinguishable service are competing within a small area, launching service quality may be the only way to differentiate oneself. Such differentiation can yield higher quality of consumer preference and hence the difference between financial success and failure. This book also states that there are ten general dimensions that represents evaluative criteria customers use to assess service quality are competence, courtesy, creditability, security, access, communication, knowing the customer, tangibility, reliability and responsiveness.

Informații despre carte

Titlu complet Service Quality in Railway Sector - An Indian Perspective
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 284
EAN 9783639761146
ISBN 3639761146
Codul Libristo 09258145
Editura Scholars' Press
Greutatea 417
Dimensiuni 152 x 229 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo