Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools Mohammad Razi-ur-Rahim
Codul Libristo: 07063777
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2010
The quantitative expansion without adequate preparation and even the basic infrastructure has advers... Descrierea completă
? points 175 b
391 lei -9 %
353 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 4 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Getting Results the Agile Way J D Meier / Carte broșată
common.buy 79 lei
Cloak Of Memories Sadie Imel Hall / Carte broșată
common.buy 48 lei
Dissertation on Endemial Diseases Friedrich Hoffmann / Carte broșată
common.buy 145 lei
Never Say Never Lavonda M Gollner / Carte broșată
common.buy 125 lei
Co-Advertising - Das Management der Partnerschaften Andreas Wiese / Carte broșată
common.buy 292 lei
Strategy of Rhetoric William H. Riker / Copertă tare
common.buy 458 lei
Author's Daughter. [A Novel.] Catherine Helen Spence / Carte broșată
common.buy 141 lei
Wilson's Dublin Directory, for the Year 1780. ... William Wilson / Carte broșată
common.buy 124 lei
Memoir of the REV. Walter Balfour Thomas Whittemore / Carte broșată
common.buy 116 lei

The quantitative expansion without adequate preparation and even the basic infrastructure has adversely affected the quality of management education. Hence there is an urgent need for developing a monitoring system for management education. To control the quality degradation in management education there should be a regular feedback from those who received management education as well as by the users of the product. a continuous dialogue with the users in public and private undertakings as well as in the academic field would serve a dual purpose of having a rapport with the users. Higher management education institutes need to take into account the importance of service quality dimensions such as reliability, responsiveness, assurance, empathy and tangibility. Customer service initiatives are, thus closely related to quality improvement initiatives. The strategy to consistently deliver superior service quality is a key for institutes to position themselves more effectively in this very competitive industry. The B-schools should assess service quality regularly as service quality perception of students are always changing.

Informații despre carte

Titlu complet Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 312
EAN 9783846547274
Codul Libristo 07063777
Greutatea 481
Dimensiuni 151 x 221 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo