Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Service Excellence in Organizations, Volume II

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Service Excellence in Organizations, Volume II Fiona Urquhart
Codul Libristo: 22583724
Editura Business Expert Press, iunie 2019
This book explores the basic tenets of service excellence, opening to distinguish customer service f... Descrierea completă
? points 60 b
140 lei -14 %
120 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


BARCELONA SUITES / Copertă tare
common.buy 103 lei
The world through naive eyes Pilar Teresa Garcia / Carte broșată
common.buy 173 lei
Loveman's: Meet Me Under the Clock Tim Hollis / Copertă tare
common.buy 142 lei
Cells at Work! 5 Akane Shimizu / Carte broșată
common.buy 47 lei
Luluba Manfred Görk / Carte broșată
common.buy 79 lei

This book explores the basic tenets of service excellence, opening to distinguish customer service from service excellence, and explore the driving aspects of strategy and philosophy.The brand promise to customers creates expectations; hooks targ

Informații despre carte

Titlu complet Service Excellence in Organizations, Volume II
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2019
Număr pagini 134
EAN 9781949991178
ISBN 1949991172
Codul Libristo 22583724
Greutatea 209
Dimensiuni 152 x 229 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo