Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them Johnson
Codul Libristo: 08340984
Editura Lulu.com, ianuarie 2014
In the typical healthcare setting, the operational logistics of service delivery are left-brain orie... Descrierea completă
? points 44 b
88 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Confidentie A Kuyper / Carte broșată
common.buy 113 lei
Persian Love Negar Habib / Carte broșată
common.buy 49 lei
Living in Spin Andrew P Porter / Copertă tare
common.buy 170 lei
Culture and Learning Mark Olssen / Copertă tare
common.buy 678 lei

In the typical healthcare setting, the operational logistics of service delivery are left-brain oriented-calculated, analytical, purposeful, and often orchestrated by policies, procedures, and processes that ensure predictable outcomes in quality and safet

Informații despre carte

Titlu complet Service Delivery vs. Service Excellence: Opposing Forces during the Patient Encounter and How to Overcome Them
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 62
EAN 9781304497703
ISBN 9781304497703
Codul Libristo 08340984
Editura Lulu.com
Greutatea 106
Dimensiuni 152 x 229 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo