Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Sensory marketing in a digital context

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Sensory marketing in a digital context YANNE ANTONINI
Codul Libristo: 36693505
Editura Our Knowledge Publishing, mai 2021
During the last few years, companies have evolved and progressed a lot thanks to the massive arrival... Descrierea completă
? points 161 b
325 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior Dr Peter Steidl / Carte broșată
common.buy 108 lei
Wplyw marketingu sensorycznego na konsumenta MOHUN Vishal MOHUN / Carte broșată
common.buy 238 lei
Neuromarketing in Business Benny B. Briesemeister / Copertă tare
common.buy 527 lei
Sensory Marketing / Carte broșată
common.buy 383 lei
Neuromarketing Leon Zurawicki / Carte broșată
common.buy 1.159 lei
Known / Copertă tare
common.buy 91 lei
Sensory Marketing / Copertă tare
common.buy 1.061 lei
Cattle Grazing Damage to Pine Seedlings; no.141 John Thomas 1909- Cassady / Carte broșată
common.buy 82 lei
Sensory Marketing Bertil Hulten / Carte broșată
common.buy 412 lei
New Home / Copertă tare
common.buy 148 lei
Die Magie der Transformation / Copertă tare
common.buy 144 lei
TRILLAS PADRES DUROS PARA TIEMPOS DUROS PRADO E - AMAYA J / Carte broșată
common.buy 77 lei

During the last few years, companies have evolved and progressed a lot thanks to the massive arrival of digital technology and its functionalities bringing them new ways of working.Marketing has also evolved from mass marketing, which did not care about consumer expectations, to experiential and sensory marketing, which takes into account the emotions and real needs of customers.The objective of this research paper is to know how to improve the sensory experience of the consumer through digital. But also to decipher emotions, implicit needs in the purchase path by playing on the five senses through virtual experiences, mobile applications or by using social psychology.Atmosphere and relational dimension, augmented reality and mental imagery. This research takes stock of the situation, and provides keys and avenues for progress, based on companies that are pioneers in the use of the five senses in a digital context.

Informații despre carte

Titlu complet Sensory marketing in a digital context
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2021
Număr pagini 76
EAN 9786203678390
ISBN 6203678392
Codul Libristo 36693505
Greutatea 122
Dimensiuni 152 x 229 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo