Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Selling Youth

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Selling Youth Stephen Gennaro
Codul Libristo: 06830878
Editura VDM Verlag, mai 2010
The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising indust... Descrierea completă
? points 225 b
444 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Bit Lost Chris Haughton / Carte broșată
common.buy 47 lei
Fault In Our Stars John Green / Copertă tare
common.buy 93 lei
Mein Kampf - The 1939 Illustrated Edition Adolf Hitler / Copertă tare
common.buy 166 lei
Cruel Delight James Steintrager / Carte broșată
common.buy 129 lei
Harry's Cosmeticology: Volume 3 Meyer R. Rosen / Copertă tare
common.buy 2.548 lei
Night of Thunder Stephen Hunter / Carte broșată
common.buy 50 lei
curând
Spanish Prisoner Yannis Tzioumakis / Copertă tare
common.buy 557 lei
Healing with the Herbs of Life Lesley Tierra / Carte broșată
common.buy 115 lei
Sunbelt Rising Michelle Nickerson / Carte broșată
common.buy 202 lei
US Credit and Payments, 1800-1935, Part I Vol 2 Ronnie J. Phillips / Copertă tare
common.buy 870 lei
Merely Being There Is Not Enough Heike Mlakar / Carte broșată
common.buy 124 lei
Advances in Psychology Research / Copertă tare
common.buy 1.133 lei

The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising industry trains all people, young and old, to be consumers of youth in a marketplace that privileges adolescence over adulthood; with ultimate goal of achieving access to an adult wallet that is controlled by a consumer with child-like sensibilities. The discourse of perpetual adolescence has always been present in advertising but came to prominence after WWII when drastic changes in population and the emergence of a new middle class were influential factors in shifting ideologies surrounding what it meant to be a child, a teenager, and an adult. One of the largest advertising agencies of the twentieth century J. Walter Thompson, and their practices in consumer research with Behaviorist John B. Watson, the Consumer Panel, and the Personality Profile Project, suggest that in the Post War period advertisers aimed to further expand the youth market into the more profitable age category of 25-44 year olds by selling youthfulness to adults. The result was the creation of a youth market based not on age but on feelings and lifestyle.

Informații despre carte

Titlu complet Selling Youth
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 268
EAN 9783639231366
ISBN 3639231368
Codul Libristo 06830878
Editura VDM Verlag
Greutatea 395
Dimensiuni 152 x 229 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo