Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Satisfaccion del Usuario En Hoteles Cinco Estrellas En Guadalajara

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte Satisfaccion del Usuario En Hoteles Cinco Estrellas En Guadalajara Leonardo Daniel Sánchez Rojas
Codul Libristo: 07084582
Editura Eae Editorial Academia Espanola, iunie 2012
Actualmente, las empresas orientadas al ámbito de los servicios han estado enfocando sus esfuerzos m... Descrierea completă
? points 201 b
405 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Abyss of Despair N. Hanover / Carte broșată
common.buy 352 lei
Memory Ireland Oona Frawley / Copertă tare
common.buy 270 lei
Advanced Wired and Wireless Networks Tadeusz A. Wysocki / Copertă tare
common.buy 640 lei
Popcornmaker Brian Peterson / Copertă tare
common.buy 116 lei
Free Pirates for Hire Eric C Geary / Carte broșată
common.buy 72 lei
Divine Comedy Dante Alighieri / Copertă tare
common.buy 205 lei
Oidos sordos Francisco Javier Pérez / Carte broșată
common.buy 520 lei
Ensino de ciencias Walquíria Dutra de Oliveira / Carte broșată
common.buy 214 lei
Long Night Out Brennan Coleman / Carte broșată
common.buy 136 lei
Industrial Policies in the European Community Victoria Curzon Price / Copertă tare
common.buy 640 lei
Human Cloning Robert Almeder / Carte broșată
common.buy 324 lei

Actualmente, las empresas orientadas al ámbito de los servicios han estado enfocando sus esfuerzos mercadológicos hacia la satisfacción del consumidor con el fin de formar consumidores satisfechos para que se conviertan en consumidores leales a la empresa. Esta investigación evaluó las expectativas de los consumidores versus las percepciones generadas por ellos sobre su estancia realizada en hoteles cinco estrellas localizados en la Zona Metropolitana de la Ciudad de Guadalajara, para determinar la calidad del servicio como medida para llegar a la satisfacción de los consumidores. Para ello se utilizó una versión modificada del modelo SERVQUAL para lograr una mayor efectividad en su aplicación.

Informații despre carte

Titlu complet Satisfaccion del Usuario En Hoteles Cinco Estrellas En Guadalajara
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 188
EAN 9783659007873
ISBN 3659007870
Codul Libristo 07084582
Greutatea 281
Dimensiuni 152 x 229 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo