Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

SAGE Handbook of Marketing Theory

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte SAGE Handbook of Marketing Theory Pauline Maclaran
Codul Libristo: 04287163
Editura SAGE Publications Ltd, decembrie 2009
Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring origi... Descrierea completă
? points 371 b
829 lei -10 %
746 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Operations Management David Barnes / Carte broșată
common.buy 498 lei
Texte, Themen und Strukturen - Nordrhein-Westfalen Margret Fingerhut / Copertă tare
common.buy 165 lei
Leaving A Godly Legacy Charles Stanley / Carte broșată
common.buy 72 lei
Origins of the Cultural Revolution Roderick MacFarquhar / Carte broșată
common.buy 380 lei
Mia's Magic Uncle Lindsay MacLeod / Carte broșată
common.buy 36 lei
Short History of Rome E. E. Bryant / Carte broșată
common.buy 251 lei
Multiple Classifier Systems Carlo Sansone / Carte broșată
common.buy 324 lei
Regionalism, Globalisation and International Order Jens-Uwe Wunderlich / Copertă tare
common.buy 997 lei

Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring original contributions from a selection of leading international authors, this collection aims to give greater conceptual cohesion to the field, by drawing together the many disparate perspectives and presenting them in one volume. The contributors are all leading international scholars, chosen to represent the intellectual diversity within marketing theory. Divided into six parts, the handbook covers the historical development of marketing theory; its philosophical underpinnings; major theoretical debates; the impact of theory on representations of the consumer; and, the impact of theory on representations of the marketing organisation and contemporary issues in marketing theory.

Informații despre carte

Titlu complet SAGE Handbook of Marketing Theory
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 544
EAN 9781847875051
ISBN 184787505X
Codul Libristo 04287163
Greutatea 1126
Dimensiuni 252 x 179 x 34
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo