Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Role of Promotional Agencies and Industrial Development in India

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Role of Promotional Agencies and Industrial Development in India Anilkumar B. Kote
Codul Libristo: 06987874
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2011
Industrial development is the basic requirement of economic development in India. There is a policy... Descrierea completă
? points 187 b
418 lei -9 %
377 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Geeky Chef Cookbook Cassandra Reeder / Carte broșată
common.buy 77 lei
Transcranial Doppler Sonography Rune Aaslid / Carte broșată
common.buy 697 lei
Stellar Astrophysics for the Local Group A. Aparicio / Copertă tare
common.buy 1.360 lei
Translation in Asia / Carte broșată
common.buy 407 lei
New Structural Economics World Bank / Carte broșată
common.buy 262 lei
Claudian's In Eutropium Jacqueline Long / Carte broșată
common.buy 296 lei
City Publics Sophie Watson / Copertă tare
common.buy 1.107 lei
Big Drift Patrick Dearen / Carte broșată
common.buy 104 lei
Global Arms Trade / Copertă tare
common.buy 2.049 lei
prevencion del blanqueo de capitales y el sistema financiero Lucia Villavieja Urzainqui / Carte broșată
common.buy 572 lei
Stellung beziehen - Analysen zum Globalisierungsdiskurs Jürgen Struger / Carte broșată
common.buy 345 lei
Heir Apparent Sheri Vangen-Ratcliffe / Carte broșată
common.buy 95 lei
Anthropological Demography of Siddi Tribe Manjula Nijagannavar / Carte broșată
common.buy 400 lei

Industrial development is the basic requirement of economic development in India. There is a policy shift observed from heavy basic industries towards MSMES in recent years. The central and state government is concentrate more on Micro, Small, Medium Enterprises (MSMEs) to achieve the twin objectives of employment promotion and entrepreneurship development. The present study aims at examining the contribution of promotional agencies in the industrial development of Karnataka and Gulbarga District. The study tentatively covers the period from 2000 to 2009. There is considerable scope for further work on the subject both in regard to the assessment of the existing complex and the directions in which the system should be reoriented to meet the challenges of industrial and economic development.

Informații despre carte

Titlu complet Role of Promotional Agencies and Industrial Development in India
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 172
EAN 9783659241024
Codul Libristo 06987874
Greutatea 272
Dimensiuni 150 x 220 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo