Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Return on Investment von Hotelbewertungen

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Return on Investment von Hotelbewertungen Claudia Gunkel
Codul Libristo: 02403607
Editura AVM Akademische Verlagsgemeinschaft, noiembrie 2012
Ansätze zur Monetarisierung bzw. des Return on Investment im Social Web sind rar. Besonders Hotelbew... Descrierea completă
? points 96 b
213 lei -9 %
192 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Job to Love The School of Life / Copertă tare
common.buy 93 lei
Lean Hospitals Mark Graban / Carte broșată
common.buy 337 lei
The Night Dad Went to Jail Melissa Higgins / Copertă tare
common.buy 67 lei
Contributions Towards a Sustainable World Falk Schmidt / Carte broșată
common.buy 123 lei
Mozart Karl Storck / Carte broșată
common.buy 157 lei
Polymer Thermodynamics Sabine Enders / Carte broșată
common.buy 1.877 lei
Metacognition Patrick Chambres / Carte broșată
common.buy 972 lei
Pimp my Business Thomas Grossniklaus / Carte broșată
common.buy 178 lei

Ansätze zur Monetarisierung bzw. des Return on Investment im Social Web sind rar. Besonders Hotelbewertungen als der Anfang aller Interaktionen im Social Web stehen vor Fragen der monetären Relevanz und messbaren Wertschöpfung. Ziel dieser wissenschaftlichen Arbeit ist es, die Messbarkeit von Hotelbewertungen hinsichtlich des unternehmerischen Erfolgs idealerweise in Bezug auf Buchungen und Umsätze zu identifizieren. Zudem werden Handlungsempfehlungen in Form einer Balanced Scorecard entwickelt, die Akteuren in der Hotellerie zur verbesserten Nutzung von Online-Bewertungen dienen. Leitende Forschungsfragen sind hinsichtlich der Entwicklung von unternehmerischen Messbarkeitsansätzen und -barrieren, der Bedeutung von Hotelbewertungen im Buchungsprozess des Gastes sowie der Korrelation zwischen Hotelbewertungen und Buchungen gestellt. Dieses Buch bietet vor allem Hotelbetreibern und touristischen Akteuren praxisnahe Ansätze zur monetären Nutzung von Bewertungen.

Informații despre carte

Titlu complet Return on Investment von Hotelbewertungen
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 162
EAN 9783869245577
Codul Libristo 02403607
Greutatea 223
Dimensiuni 150 x 210 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo