Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Rethinking Reputational Risk

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Rethinking Reputational Risk Anthony Fitzsimmons
Codul Libristo: 11479273
Editura Kogan Page Ltd, ianuarie 2017
A company's reputation is one of its most valuable assets, and reputational risk is high on the agen... Descrierea completă
? points 131 b
265 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Making Comics Scott McCloud / Carte broșată
common.buy 100 lei
top
The Lean Startup Eric Ries / Carte broșată
common.buy 80 lei
top
Compendium Maleficarum [Compendium of the Witches] E Allen Ashwin / Carte broșată
common.buy 73 lei
Writing for Comics Alan Moore / Carte broșată
common.buy 32 lei
Global Catastrophic Risks Nick Bostrom / Carte broșată
common.buy 176 lei
Risk: A Very Short Introduction Baruch Fischhoff / Carte broșată
common.buy 61 lei
Cultural Study of Music Martin Clayton / Carte broșată
common.buy 400 lei
Managing Flow Toru Hirata / Carte broșată
common.buy 888 lei
ISO 31000 Gregory Hutchins / Carte broșată
common.buy 300 lei
Learn Microsoft Azure Mohamed Wali / Carte broșată
common.buy 270 lei
Universe John Gribbin / Carte broșată
common.buy 77 lei
Supply Chain Risk Management GREGORY HUTCHINS / Carte broșată
common.buy 300 lei
Tony Hawk and His Team: Skateboarding Superstars Lita Sorensen / Carte broșată
common.buy 203 lei
Stakeholder Engagement Amy Baugh / Copertă tare
common.buy 826 lei
Newtown Daniel Cruson / Carte broșată
common.buy 116 lei

A company's reputation is one of its most valuable assets, and reputational risk is high on the agenda at board level and amongst regulators. Rethinking Reputational Risk explains the hidden factors which can both cause crises and tip an otherwise survivable crisis into a reputational disaster, using case studies such as BP's Deepwater Horizon oil spill, Volkswagen's emissions rigging scandal, Tesco, AIG, EADS Airbus A380, and Mid-Staffordshire NHS Hospital Trust. Reputations are lost when the perception of an organization is damaged by its behaviour not meeting stakeholder expectations. Rethinking Reputational Risk lays bare the actions, inactions and local 'states of normality' that can lead to perception-changing consequences and gives readers the insight to recognize and respond to the risks to their reputations. Through case studies and analysis of failures, this hard-hitting guide also applies lessons drawn from behavioural economics to the behavioural risks that underlie reputation risk. An essential read for risk professionals, business leaders and board members who need to understand and deal with business-critical threats to their reputation, this book presents a new framework that will be invaluable for all involved in safeguarding an organization's reputation.

Informații despre carte

Titlu complet Rethinking Reputational Risk
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 336
EAN 9780749477363
ISBN 0749477369
Codul Libristo 11479273
Editura Kogan Page Ltd
Greutatea 520
Dimensiuni 235 x 159 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo