Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Rethinking Prestige Branding

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Rethinking Prestige Branding Wolfgang Schaefer
Codul Libristo: 10916143
Editura Kogan Page Ltd, martie 2016
What makes someone covet a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite b... Descrierea completă
? points 317 b
637 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Unite Me Tahereh Mafi / Carte broșată
common.buy 51 lei
top
Dark Souls III: Design Works / Copertă tare
common.buy 218 lei
top
Six of Crows: Collector's Edition Leigh Bardugo / Copertă tare
common.buy 103 lei
top
Dragon Ball, Vol. 2 Akira Toriyama / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Liar's Key Mark Lawrence / Carte broșată
common.buy 39 lei
top
Hopscotch Julio Cortazar / Carte broșată
common.buy 65 lei
top
Rethinking Prestige Branding Wolfgang Schaefer / Carte broșată
common.buy 147 lei
30 Days of Creativity / Carte broșată
common.buy 76 lei
TCP/IP Illustrated, Volume 2 Gary R. Wright / Carte broșată
common.buy 519 lei
nou
My Last Innocent Year / Carte broșată
common.buy 79 lei
European Preventive Restructuring Reinhard Dammann / Copertă tare
common.buy 841 lei
Strange Fruit of the Black Pacific Vincent Schleitwiler / Carte broșată
common.buy 199 lei

What makes someone covet a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite breaking all the conventions of their categories? What does Gucci's approach to marketing have in common with Nespresso's? And why do some people pay a relative fortune for Renova toilet paper or Aesop detergent even though they hardly ever 'advertise' and seem to have none of the 'functional performance advantages' conventional marketers would seek to demonstrate? Prestige brand experts JP Kuehlwein and Wolfgang Schaefer have dedicated themselves to studying what drives the success of prestige brands. Rethinking Prestige Branding collects their insights. Uncovering the secrets of why and how some brands are created more equal than others, Rethinking Prestige Branding includes over 100 case studies from Apple and Abercrombie & Fitch to Tate Modern and Tesla. Rather than re-telling brand success stories or re-hashing long-standing marketing principles, it takes readers on a colourful journey behind the scenes of today's marketing pros. This book will fascinate the marketing professional just as much as those who are simply curious as to how premium brands tick.

Informații despre carte

Titlu complet Rethinking Prestige Branding
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2016
Număr pagini 272
EAN 9780749479220
ISBN 9780749479220
Codul Libristo 10916143
Editura Kogan Page Ltd
Greutatea 574
Dimensiuni 241 x 164 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo