Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice Julie Allan
Codul Libristo: 01417273
Editura Springer-Verlag New York Inc., noiembrie 2007
The inclusion of disabled children and those with difficult behaviour is increasingly being seen as... Descrierea completă
? points 488 b
983 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Alek Alek Wek / Carte broșată
common.buy 65 lei
Mapping the Deep Robert Kunzig / Carte broșată
common.buy 120 lei
UQ Holder!. Bd.5 Ken Akamatsu / Carte broșată
common.buy 32 lei
Goethe's Werke Johann Wolfgang Von Goethe / Carte broșată
common.buy 300 lei
My Sour-Sweet Days Mark Oakley / Carte broșată
common.buy 65 lei
Bentham: A Guide for the Perplexed Philip Schofield / Copertă tare
common.buy 862 lei
Bobo Siebenschläfer bekommt ein Geschwisterchen Markus Osterwalder / Audio CD
common.buy 58 lei
SUPPLEMENT TO THE AMERICAN JOURNAL OF IN AMERICAN SOCIETY OF / Copertă tare
common.buy 221 lei
Miss 130, 2 : historias de Reiko CHIYOJI / Carte broșată
common.buy 65 lei
Lie Groups and Lie Algebras Nicolas Bourbaki / Carte broșată
common.buy 410 lei

The inclusion of disabled children and those with difficult behaviour is increasingly being seen as an impossible challenge and, not surprisingly, concerns are being expressed by teachers unions and researchers about teachers capacities, and willingness, to manage these demands. With Warnock, the so-called architect of inclusion now pronouncing this her big mistake and calling for a return to special schooling, inclusion appears to be under threat as never before. This book takes key ideas of the philosophers of difference Deleuze, Foucault and Derrida and puts them to work on inclusion. These ideas allow the task of including children to be reframed and offer, not solutions, but different ways of working which involve altering adult-child relationships subverting, subtracting, and inventing and restructuring teacher education recognition, rupture and repair. The propositions also include making use of the arts to challenge exclusion and to establish more inclusive practices. This is a must for teacher educators, researchers, student teachers and practising teachers concerned about the future of inclusion. It offers fresh insights and a steer towards possibilities for a more productive, and political, engagement with inclusion.

Informații despre carte

Titlu complet Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice
Autor Julie Allan
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2007
Număr pagini 188
EAN 9781402060922
ISBN 1402060920
Codul Libristo 01417273
Greutatea 462
Dimensiuni 241 x 167 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo