Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Research on International Service Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Research on International Service Marketing Pieter Pauwels
Codul Libristo: 04687861
Editura Emerald Publishing Limited, mai 2005
Volume 15 of "Advances in International Marketing" explores the current research in international se... Descrierea completă
? points 446 b
899 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-14 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Embracing Our Selves Hal Stone / Carte broșată
common.buy 87 lei
BSAVA Manual of Ornamental Fish Second Edition William H. Wildgoose / Carte broșată
common.buy 664 lei
Marketing Communication Allan J. Kimmel / Copertă tare
common.buy 768 lei
Nuclear Magnetic Resonance / Copertă tare
common.buy 2.487 lei
Understanding Economic Reforms in Africa J. Mensah / Copertă tare
common.buy 640 lei
Back to Pakistan Leslie Noyes Mass / Copertă tare
common.buy 370 lei
Optical Networking Best Practices Handbook John R. Vacca / Copertă tare
common.buy 1.032 lei
Managing the Design Process-Concept Development Terry Lee Stone / Carte broșată
common.buy 247 lei
Managing Emerging Risk Kevin Burton / Carte broșată
common.buy 444 lei
Decision Theory and Decision Behaviour Anatol Rapoport / Copertă tare
common.buy 983 lei
curând
Folklore and the Internet Trevor J. Blank / Carte broșată
common.buy 150 lei
It Was Like a Fever Francesca Polletta / Copertă tare
common.buy 621 lei
Animation and American Society Paul Wells / Carte broșată
common.buy 198 lei
Tosca's Rome Susan V. Nicassio / Carte broșată
common.buy 173 lei
Gale Encyclopedia of Mental Health Gale / Copertă tare
common.buy 5.504 lei
Fascist Virilities Barbara Spackman / Carte broșată
common.buy 160 lei

Volume 15 of "Advances in International Marketing" explores the current research in international service marketing through the eyes of scholars from eight different countries on three continents. A truly international perspective emerges on the nature of service marketing across borders, as well as the internationalization strategies of service providers. Specifically, emphasis is placed on: service relationships across borders; methodological issues of international service marketing research; service internationalization and modes of entry; and new international services. Each chapter expands the conceptual context and consequences of internationalization. This collection of articles also serves as a point of departure for future research on international service marketing and the internationalization of services. In the tradition of the "Advances in International Marketing" series, each contribution offers extended conceptual development and a detailed discussion beyond what is typically offered in research papers. At the same time, practitioners should find critically relevant inspiration and ideas on how to define, implement, and evaluate their strategy and operations when delivering services across borders.

Informații despre carte

Titlu complet Research on International Service Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2005
Număr pagini 208
EAN 9780762311859
ISBN 0762311851
Codul Libristo 04687861
Greutatea 470
Dimensiuni 156 x 234 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo