Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Research in Consumer Behavior

Carte Research in Consumer Behavior Russell W Belk
Codul Libristo: 04172123
Editura Emerald Publishing Limited, noiembrie 2010
This volume presents recent consumer research across both positivist and interpretivist methods, foc... Descrierea completă
? points 493 b
993 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Zen Chants Kazuaki Tanahashi / Carte broșată
common.buy 98 lei
Across Cultural Borders Eckhardt Fuchs / Copertă tare
common.buy 1.081 lei
Essential Dewey, Volume 2 Larry Hickman / Carte broșată
common.buy 237 lei
Job Matching, Wage Dispersion, and Unemployment Dale T. Mortensen / Copertă tare
common.buy 592 lei

This volume presents recent consumer research across both positivist and interpretivist methods, focusing on topics with considerable current interest. These topics include organic food consumption, luxury goods consumption by Chinese consumers, country of manufacture effects on product quality perceptions, and the nature and effects of cool consumption. The perspectives embraced include managerial strategies, motivational mechanisms, social influences, and product and brand evaluations. Approximately half of the papers in the present volume were selected from those accepted for the 5th Annual Consumer Culture Theory Conference held at the University of Wisconsin in June of 2010. Together this latter set of interpretive papers presenting cutting edge interpretive consumer research. They also add to the richness of the topics covered in the volume, including chapters emphasizing brands, fashions, blogs, service receipt, and consumption experiences. They also add to the methodological scope of the volume, including uses of ethnography, autoethnography, netnography, and discourse analysis. Altogether the volume is a good reflection of what is happening in the field of consumer research.

Informații despre carte

Titlu complet Research in Consumer Behavior
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 310
EAN 9780857244437
ISBN 0857244434
Codul Libristo 04172123
Greutatea 658
Dimensiuni 156 x 234 x 30
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo