Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

User Experience Research

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte User Experience Research Marty Gage
Codul Libristo: 37584846
Editura John Wiley & Sons Inc, iunie 2022
The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research GuideThe first phase of t... Descrierea completă
? points 76 b
181 lei -16 %
152 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-14 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Carte broșată
common.buy 111 lei
top
User Experience Team of One Leah Buley / Carte broșată
common.buy 328 lei
top
Think Like a UX Researcher Travis / Carte broșată
common.buy 362 lei
Customer Experience Manual, The Alan Pennington / Carte broșată
common.buy 105 lei
Practical UI Patterns for Design Systems Diana MacDonald / Carte broșată
common.buy 197 lei
UX Writing & Microcopy / Carte broșată
common.buy 143 lei
nou
Pocket Universal Principles of UX Irene Pereyra / Carte broșată
common.buy 82 lei
UX Writing Diandoki / Carte broșată
common.buy 224 lei
Think Like a UX Researcher Travis / Copertă tare
common.buy 997 lei

The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research GuideThe first phase of the design thinking process is arguably the most crucial, as this is when human insights are leveraged to define value for customers. Yet this so-called "empathize" phase is often deemed optional or is executed poorly. This degrades the entire innovation process that follows by permitting preexisting biases and guesswork that make value creation a precarious bet.In User Experience Research: Discover What Customers Really Want, a human factors psychologist and an industrial designer have devised a foolproof first phase that addresses the shortcomings of the design thinking process. Based on their forty years of generative research experience in multiple industries, this is the definitive guide to user experience research. This repeatable approach is grounded in six key principles that connects users' desired emotional states to an actionable articulation of an experience. It also provides guidance on creating ideal experience frameworks that communicate clearly with all stakeholders, from business leaders to design practitioners.User Experience Research: Discover What Customers Really Want is an indispensable, fully illustrated, step-by-step manual for anyone seeking a more predictable pathway to the design of new or improved experiences that users truly desire and would find valuable.

Informații despre carte

Titlu complet User Experience Research
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2022
Număr pagini 272
EAN 9781119884217
ISBN 1119884217
Codul Libristo 37584846
Greutatea 566
Dimensiuni 252 x 179 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo